søndag, juni 10

På handeltur

Det var lenge siden sist! Utrolig mye har skjedd, så da ble det ikke tid til blogging. Har bla. vært på handletur, hihi! Aner du hvor???

 Disse søte damer kunne jeg ikke gå forbi.



Kjøpte både strikkegarn og strikkepinner.

 Fine skilt, ikke sant? De følgte også med.





Dessuten kjøpte jeg forskjellige matposer. Hurra til TORO!


Selvfølgelig måtte jeg også ha noen interiørblader.

Ubestridt handlelystens høydepunkt!

Nei, det var ikke alt jeg har fått kjøpt, men både krokanrullene, melkerullene og skjokoladeklemmene er allerede spist opp :))

Hva tenker du? Hvor har jeg vært? 





It happened so much that I didn't find time for blogging. Amongst others I was out shopping. Do you have an idea where I've been?
I bought a lot of nice stuff, f.e. some door signs, wool and knitting needles, some magazines, a cute fleece jacket, magnets and food packages. Can't show everything, all the delicious chokolate I bought is already eaten :))


What do you you think? Where have I been?


7 kommentarer:

  1. Ich glaube Norwegen!!
    Så mye fint du har kjøpt!! Til og men Toro-poser, så morsomt.....
    Når jeg er i Tyskland, kjøper jeg Buchstaben-suppe, ungene elsket den som små og blir fremdeles glade hvis de ser en pose i skapet. Før kjøpte jeg Torten-guss, en gele til kaker...lenge siden nå.
    Her begynner sola å komme frem etter tre dager med regn, deilig!!
    Ha det bra!! Klem Siri

    SvarSlett
  2. Jeg skjønner du har vært i moderlandet NORGE.) Hadde vell handlet på samme måte hadde jeg bodd utlands og vært hjemmom - minus tørrfesken - her hadde det nok blitt freia melkesjokolade:)

    SvarSlett
  3. Kjære Pillepalle
    MEN.. du har jo vært i Norge og kanskje Lofoten igjen!!!! Du er jo norgesvenn nr.1 du Pillepalle! Synd du ikke pleier være rundt vårt distrikt så dere kunne kommet innom!
    Er spent på å høre alt det nye som er skjedd. Her skinner sola nå i kveld og svigerfar er innom. Han og far i huset tegner og planlegger endringer på en hylle i lillestua. Far i huset vil ha en enda større tv plassert inn i den og svigerfar har jo jobbet som interiørarkitekt hele livet og elsker å tegne og planlegge.
    Vi har startet for fullt nå; alle stuegulv skal males lysegrå og jeg gleder meg så! Har ønsket dette i så mange år nå.
    Gode junidager til deg, søteste Pillepalle!
    Stor klem fra Kaspara

    SvarSlett
  4. Hi Pipa, I wondered did not write blog for a while. Socks put up this wonderful, I learned how I wish I could. Write about it again, I'm glad I have a block of beautiful squares, I wish you a great week :)

    SvarSlett
  5. En liten tur hjemom kanskje?? :)

    SvarSlett
  6. I don't know where you are but I think in hollidays, on an island ..... I love really your green sweat shirt ....
    Have good days, bizzzz

    SvarSlett
  7. Så artig å titte innom hos deg, så fargerikt du har det og koselige fargerike innlegg med garn :))

    Ha en fortsatt fin kveld :))

    SvarSlett