2013/03/10

Dekket bord

Mens det blir mer og mer jentefester hos NIB har jeg lyst å vise noen bilder av flere bord jeg har dekket i de siste årene. 

Forskellige anledninger - forskellige bord!

På ettermiddager

venninebesøk

førjuletida


 fastelavn



Bursdager




2 ganger bursdag til eldstemann


Bursdag til PillePalle i fjor 
(det ble faktisk jentefest)

Kjæresten min kommer hjem
fra jobbmøte i utland



Hjemmelagt mat

Kjøpt mat

Frokost med familien





Grillekveld hos bestemor



Sommermat



Høstmat







Å, da blir jeg sulten! 

Ha en fin ny uke!





Different opportunities - different meals and decorated tables, f.e. for an afternoonvisit, breakfasts with my familiy, barbecue in grandmas garden, birthday tables or sommer  and autumn tables. The pictures make me feeling hungry...

Have a nice new week!

8 kommentarer:

  1. Her var det mye godt og lekkert samlet på en gang. Jammen kan du lage fest !! D

    SvarSlett
  2. Trivelig å være gjest hos deg ser jeg, mange nydelige borddekninger!

    SvarSlett
  3. Hi Pipa, They are great and appetizing meals on the table, cover and accessories are also very stylish, liked it very much, I wish a good week ..

    SvarSlett
  4. Hei PillePalle!
    Så fantastisk mange fine bord! Liker så godt at dekkingen din er fargerik! Midt i min smak! Kunne gjerne slått meg ned hos deg:-)
    Gøy å se hvor fint du har det!!
    Ha en fin ny uke!!
    Klem Siri

    SvarSlett
  5. Ja her var det dekket til alle typer fest! Koselig :)
    Ha en videre fabelaktig dag!!

    Klem :)

    SvarSlett
  6. Åh, jag blir hungrig! Så mycket fina och aptitretande dukningar!

    SvarSlett
  7. çok çok çok sevdim bu sofraları,tabakları ve yiyecekleri :)
    nasıl biraraya getirdiniz bunları?ne güzel düşünüp kurmuşsunuz bu sofraları,çok zevklisiniz :)

    SvarSlett
  8. Åh! så mange herlig farger! Nå ble jeg i godt humør =)

    SvarSlett