2010/04/13

Blomster, servietter og ny hylle

Først og fremst vil jeg gjerne si tusen takk for alle koselige kommentarer i de siste dagene. Det var det bare litt tid her pga jobb. Beklager, at jeg selv var ikke så flink med å titte litt innom her og der.
Ny hylle på veggen over sengen. Synes, det ble ganske fint.
Noen fine servietter som skaper litt vårstemning her inne.
Kjøpte også noen herlige hvite tulipaner som jeg liker mest.
Denne buketten har jeg fått av en av mine "gamle" doktorstudenter i går. Det lønner seg ågjøre sin jobb av og til ;-))
Klem fra
Wenig Zeit in den letzten Tagen....Vielen Dank für alle netten Kommentare. Ein neues Regal über dem Bett, neue Servietten, schöne Tulpen (selbst gekauft) und ein nettes Blumengeschenk.

15 kommentarer:

  1. Wie immer schöne und bunte Bilder! Du bist so fleißig mit deinen bunten Häkeleckchen, find ich ziemlich cool!!!
    GLG,
    Britta*

    SvarSlett
  2. Tak for din kommentar på min blog :)
    Fin og brugbar hylde. Jeg har været i Ikea for at købe en sådan, men den var desværre udsolgt.

    SvarSlett
  3. Du er bare en mester i å få fram slike vakre fargestemninger. Ha en fortsatt fin vårlig uke. Her regner det heldigvis, slik at vi kan bli kvitt snøen.

    SvarSlett
  4. Hei på deg Pillepalle! Her er det også travelt for tida, har ikke så mye tid til å titte innom dere alle - selv om jeg har veldig lyst! Herlig, fargerik inspirasjon her inne hos deg i dag! :)

    SvarSlett
  5. Tusen takk for kommentar i bloggen min, alltid kjekt!
    Har kjempe lyst på bilde hylle men her hos oss har me ingen plass å ha det. Er enten skap i vegen eller vindauge så det skal eg ha til gode. Bildene kommer så godt fram når det er lys vegg og lys list, kjempe stilig!!
    Liker så godt den kvite trekassen som du viser. Enig med deg at kvite tulipanar eg fint.
    Klem frå kamille

    SvarSlett
  6. Så flott! De hyllene er kjekke. Jeg har dem selv på den lille hytten min, og de er så dekorative og anvendelige. Sengeteppet og puten på bildet var helt fantastisk!Har du laget selv?
    Ha en nydelig vårdag :)

    SvarSlett
  7. Alltid lika härliga färger och prylar.

    SvarSlett
  8. Gefällt mir! Eine nette Idee mit dem Regal über dem Bett.

    Liebe Grüße,
    Karen

    SvarSlett
  9. Så mange nydelige bilder du viser oss her. Vakre farger og massevis av inspirasjon:) Ha en nydelig dag!

    SvarSlett
  10. Så utrolig stilig!! hvor har du fått tak i alle de søte bildene??

    ha en flott onsdag:) klemmer

    SvarSlett
  11. Hei Pillepalle :))
    Så utrolig fint det ble med hyllen! Bildene var jo så nydelige og dette ble en perfekt dekorasjon på veggen! Jeg ble så inspirert av den hvite trekassa med de fine flaskene i også. Et nydelig bilde! Ønsker deg en fin vårdag videre! Stor klem fra Kardemomme :))

    SvarSlett
  12. Hei!

    Loffet meg litt igjennom bloggeland og fant plutselig din. Legger meg til som følger jeg, for her likte jeg meg godt. Veldig inspirerende og herlig blogg!
    Kommer snart innom igjen

    Linn

    SvarSlett
  13. Kjempefin hylle med masse fint pynt på:)
    Ser så veldig koselig ut hjemme hos dæi.
    Ha en kjempefin dag

    SvarSlett
  14. Kjøre Pillepalle
    Her var det vår og glede! Fine blomster og lyst og delikat miljø.
    Synes jeg drar kjensel på noen av kortene som står ¨på den fine og praktiske hylla også...
    Når skulle du reise til Norge tro???
    Lander du aldri på Torp flyplass da, kjæreste Pillepalle?
    Det er vel Lofoten som lokker og kaller kjenner jeg deg rett.
    Nå er mine tre menn på fotballkamp og jeg har litt rolig alenetid. Skal jobbe på skolen i morgen og ha 7.trinn. Kjempekoselig klasse.
    Håper du ikke må jobbe så mye, at du ikke får tid til å nyte deilige våren..
    Her gjenstår masse raking..sekk på sekk. Det straffer seg når vi ikke var flinke til å rake på høsten.
    Ha en god kveld, kjære Pillepalle!
    Stor klem fra Kaspara

    SvarSlett