2010/12/17

Dagene flyr....

Mine siste loppefunn: Men hva kan man gjøre av slike ting? Synes, de ble brukt som bestikkholder, det finnes to småe "vesker" på. I alle fall likte jeg mine funn ganske godt og så kom de med hjem.
....men julestemning la vente på seg, i alle fall hos fru PillePalle. Vet ikke hvorfor, men det er som det er. Det kommer eller det kommer ikke. Likevel avvikler jeg det hele program, men er dessverre helt på etterskudd med gavene og julebrev og sånne ting. I går snødde det som vanvittig og alt ble hvitt om natten. Så kan vi sitte mitt i julekjøkkenet vårt og se på den hvite drømmen. Dette liker jeg i alle fall!
I'm a bit "christmas-free" inside. Everything is decorated but I'm afraid, I'm not in the right mood for celebrating christmas. So I have to see whether it comes or not. A lot of snow outside. I love to sit in my kitchen watching the white scenery.

9 kommentarer:

  1. Så trivelig og varmt kjøkken du har...
    Det første jeg tenker når jeg ser de bestikkholderne er at de må være fine å bruke på et forkle (Det er mulig det er fordi jeg selv er i gang med å sy forklær at tanken melder seg). De blå og røde feltene er iallefall fine innslag på tøyet. Du finner sikkert på noe lurt, du som er så krativ :)

    Marit

    SvarSlett
  2. Deine Küche ist schön!! Auch ohne Weihnachtsdeko.
    Viele liebe Grüße aus dem sehr verschneiten Norden von Ann

    SvarSlett
  3. Hei Pillepalle!
    Jeg får julestemning bare ved å se på disse søte pakkene dine her. Så nydelig...
    Og jeg er enig med Marit, forkle er en glimrende ide. Gler meg til å se hva du finner på.
    Og du, den heklet stjernen har jeg limt på glasset ja. Med limpistol slik at den sitter godt fast.
    Tusen takk for søte kommentarer, PiPa. Du er toppen!!!!
    Klem, og god helg.

    SvarSlett
  4. For noen søte pakker:-) Så fine at man nesten ikke kan pakke de opp. Fine loppis-funn, også! God helg:-)

    SvarSlett
  5. Du har så fint hos dig. Hoppas julstämningen dyker upp, annars så blir det kanske bra ändå...

    SvarSlett
  6. Underbara bilder kära PiPa! Ditt kök ser så himla mysigt ut och paketen på nedersta bilden är ju helt fantastiskt fina! :)

    Ha en fin helg!

    SvarSlett
  7. Your home is so beautiful... why do you think you are ine a bad mood. At home, my chidren does'nt get anything for Chrishtmas, except money or a horse, but I can't .... so have a good time

    SvarSlett
  8. Søte snille deg! Så koselig med julekort, ble helt rørt jeg :) Du er skikkelig god! Tusen hjertelig takk!

    SvarSlett