2011/02/16

Babysokker

En av mine gode søte kolleger har flyttet til Stockholm for en stund siden for å begynne et nytt liv med hennes svensk samboer. Nå venter de barn akkurat i disse dagene. Gleder meg å høre snart fra lille prinsessens ankomst. I alle fall har jeg strikket to forskjellige par babysokker.
One of my collegues is living in Stickholm now. She and her swedish boyfriend will become parents. Maybe they are yet? I don't know. In case of, some baby soks I made are waiting to be send to Sweden.

10 kommentarer:

  1. Syns du har ein inspirerande og fin blogg som eg er innom med gjevne mellomrom. Er litt sånn "vårfornemelsar" over den!
    Ein fin dag til deg.

    Marian

    SvarSlett
  2. Det var de søteste sokkene!
    Så deilige de blir på små barneføtter. Flinke du, heldige babyen.

    SvarSlett
  3. Åh, så søte sokker! De blir nok gode på små baby-tær:-) Lenge siden jeg har vært her, kjekt å titte innom igjen.
    Ha en fin kveld.
    Klem, Elin

    SvarSlett
  4. Nydelige små sokker til den lille som er i vente... På den etterhvert så lange lista mi over ting jeg skal gjøre, eller i alle fall har l y s t til å gjøre, står det også pjonede babysokker. Jeg har ei oppskrift som visstnok ikke skal være så vanskelig, men det er å finne tid som er vanskelig. Uansett - mottakeren av disse små sokkene blir nok kjempeglad :)
    Ha en fin kveld!

    Klem Marit

    SvarSlett
  5. Åh, så fine farger på sokkene.
    Tusen takk for super koselig kommentar - det VARMER og gleder. Takk, kjære deg.
    Stor klem fra Sølvi

    SvarSlett
  6. What a wonderfull socks and the pillow too
    Have a good evening, Thanks

    SvarSlett
  7. Å, Pillepalle. Hvor tar du energien fra? Du hekler og hekler. Håper jeg også får energien over meg slik at jeg kan hekle litt igjen.. Kanskje i vår? God fredag!

    SvarSlett
  8. Sukk, heldig er den som får de søteste sokker, du er virkelig dyktig. Ha en fortsatt fin søndag...klem fra Mona

    SvarSlett
  9. ohhh wie toll! sieht alles klasse aus. da freut sich doch jede frisch gebackene mama drüber.

    biba dani

    SvarSlett