2008/11/20

Nytt kjøp

Hei! Er ikke i job i dag p.g.a. mange overtider. Så kunne jeg pusse og rydde opp. Alt står ferdig nå i full glans men hvor lenge ennå? Guttene kommer fra skolen snart så venter jeg til jakkene på gulven og skotøy midt i rommet.... Men det kjenner dere jo helt sikkert ;-) 
Etterpå ville jeg selge noen ting via eBay, men nettskjemaet virkte ikke. Så var det bare et sløseri med tid. :-(( 
For en halv time siden gikk dørklokken. Har fått en pakke fra den tyske nettbutikk LilleMia med flere fine ting. Tallerkener er fra Green Gate, bestikket og boks er fra rice. Liker alt sammen jeg. Ha en fin dag alle sammen. Hilsen fra Pillepalle

2 kommentarer:

  1. Hei !
    Dette innlegget ga meg skikkelig sommerfølelse !Og DET er bra - for det er så hyggelig å ha noe å se frem til !

    SvarSlett
  2. Hei! Det stemmer ;-) Og neste sommeren kommer -helt sikkert! Ha en fin kveld!

    SvarSlett