2008/11/27

Julepynt er i full gang

Røsslynghjerten i kjøkkenet har fått et nytt bånd i går kveld. Skal forsette med julepyntet i dag. Vil ikke vente til det første advent jeg ;-) Annen skytsengelen. Den nydelig liten kar kjøpte jeg for noen år siden. Han vakler frekk med beina han. Og hva griner han om så søtt?? Stoffstjernene kan også brukes som nåleputer ;-) Skytsengelen har jeg også fått som gave men jeg har glemt fra hvem. Rødtnissene har jeg fått som gave fra oss kjære norske vennine Mette. De har en æreplass hvert år. Stjerner kjøpte jeg nylig på julemarkedet. Nytt og gammelt i fredelig enighet, har stjernene og elgen kjøpt for noen år siden jeg. Julekuler er et nytt kjøp. Begynnte med julepyntet i går kveld jeg. Er glad i rødt-hvit ting. Flere gjenstader følger meg med for lenge siden så jul er utenkelig uten disse.

3 kommentarer:

  1. Tusen takk for søte ord!
    Så masse vakre ting du har... flotte jul bokstaver du har laget!!
    Ha en fin dag..
    klem

    SvarSlett
  2. Hei! Så utrolig fin blogg du har!!koselig at du la igjen en kommentar, for da fant jeg jo bloggen din også! Kremmerhusene er super lette å lage, og veldig moro:-) God helg!

    SvarSlett
  3. Kjære gjester, tusen takk for en hyggelig kommentar og for at dere tittet innom! Ha en strålende helg, kos dere! Beste hilsen, Pillepalle

    SvarSlett