2009/07/19

Sommer i Norge

1 kommentar:

  1. Halloisen Pillepalle. Jeg skjønte egentlig ikke den siste her som heter Sommer. Hva skal poenget være?

    Nå har jeg sittet og kikket på de siste sidene du har blogget fra denne morsomme boken, og jeg har småhumret mens jeg har scrollet meg nedover. Spesielt måtte jeg stoppe med Hansen, siden det var mitt etternavn før jeg giftet meg. Men jeg er ikke en sånn person som mr. Hansen i vitsen er. :)))

    Noe ferie på dere nå i sommer? Vi tar småturer etter innfallsmetoden her. Været er nokså ustabilt, så det er vanskelig å få bestemt seg for hva man skal gjøre. Vi har så lyst til å bruke båten, men det er ikke noe gøy å dra ut når det blåser og regner. Hmmmm. Får vel sitte her og blogge litt i kveld da. :)) Ha en fin kveld kjære deg. Klemmer fra Minmill.

    SvarSlett