2010/03/07

Endelig ferdig med hylla

Se her, sånn ble det! Synes, jeg er da endelig ferdig med å rydde opp i hylla mi. Det er utrolig fint vær i dag, masse sol og blå himmel over snølandskapet. Ja, det kom litt snø igjen på fredag. Dessverre er det ikke fint vær langs Norgekysten. Mine foreldre er på Hurtigruta akkurat nå, de er ombord på Kong Harald som gikk fra Bergen fredagkveld. Mange webkameraer gir meg tilgang til skipet, kaiene og havnene. Det er gøy både følger med reisen og forfølger de eldre herskaper :) Selv reiste jeg på Hurtigruta (Kong Olav) i mars 1993 - det var fint vær på reisen! Håper mamma og pappa  få en fin tur og litt bedre vær enn nå!
Endlich fertig mit dem Regal. Schönes Wetter heute bei uns, Sonnen und Schneelandschaft. Meine Eltern sind auf der Hurtigrute unterwegs und haben leider eher schlechtes Wetter.

15 kommentarer:

  1. Hei Pillepalle:))Så fint det ble i hyllene dine!Du har så mange ting i så fine farger og når det blir satt fram i de hvite hyllene blir det så flott! Jeg burde tatt meg selv i nakken og ryddet litt på mitt syrom jeg også.
    Så gøy at foreldrene dine er på hurtigruta da.Det skal visst være en veldig flott tur.
    Jeg har aldri tatt den selv men mine foreldre har reist med den en gang og var veldig begeistret. Ønsker deg en fortsatt fin søndag Pillepalle! Klemmer fra Kardemomme :))

    SvarSlett
  2. Fanatastisk!! Jeg bare elsker stilen din :-) :-)
    Man blir rett og slett glad av den :-)

    Ha en flott søndagskveld :-) klemmer

    SvarSlett
  3. Hej Pillepalle!
    Det blev superfint på dine hylder1 Jeg er så vild med alle de farver du har og din evne til at sætte dem sammen på bedste vis.
    God resten af søndagen.
    Knus Mette

    SvarSlett
  4. For en herlig hylle! Og litt av en jobb å ordne den i stand.;)

    SvarSlett
  5. Hei hei Pillepalle!

    Så fint det ble! Sånne bilder kan jeg sitte å se på i timesvis... Fine farger, småtterier, osv. Fint med mange forskjellige oppbevaringssystem som her med syltetøyglass, kurver, bokser og permer. Og så utrolig fint de ble med kart på permene!!

    Jeg liker også sånne ryddeprosjekt. Veldig tilfredstillende.

    Håper dine foreldre får en fin og minnesrik tur med Hurtigruta. Vi var på Hurtigruta mens den lå til kai i Bergen i desember. Det var julebord. Men mine foreldre har tatt turen til Nordkapp. En opplevelse for livet!

    Ha en fortsatt fin kveld, kjære deg.

    Klem fra Sølvi

    SvarSlett
  6. Sååå fint det ble! Du styrer på og får det til;-) flink er du!

    Klem fra askøyværing, som ser hurtigruta fra stuevinduet sitt hver gang når den kommer til bergen:) (vel, ikke hver gang da, men ofte!)

    SvarSlett
  7. Det ble jo helt fantastisk, så utrolig mange fine tapeter/papir du har pyntet opp esker, bøker og hyller. Det ble virkelig en stor forskjell.

    Klem fra Ann Kristin

    SvarSlett
  8. Gratulera med dagen!! :)
    Så fint, det blir så friskt og fint med tapetet/papiret. Du er så flink med slikt!
    Klem frå kamille

    SvarSlett
  9. Så flott med alle de fargene :) Gøy å gjøre noe mer ut av ei hvit ellers kjedelig hylle! Du sprer rundt deg med inspirasjon:)

    SvarSlett
  10. Dette ble så fint at man fikk lyst til å gå på oppdagelsesferd i dine hyller. Det måtte være litt av en jobb, men for et resultat. Ha en fin mandagskveld, og jeg håper dine foreldre får se den vakre kysten vår, ha en fin fin kveld.

    SvarSlett
  11. Så lekkert det ble. Nydelige farger og masse flotte detaljer. Det inspirerer meg til å kanskje ta fatt på litt organisering i eget hjem.

    Ønsker deg en riktig god tirsdag. Klem

    SvarSlett
  12. Flott med alla burkar och kartonger. Det är roligare att hålla ordning när man kan göra det med stil :)

    SvarSlett
  13. Hei kjære Pillepalle!

    Så utrolig fint det ble, så systematisk og ordentlig. Jeg kunne bare drømt om en sånn hylle! Det er en grunn til at jeg ikke tar bilder av mine hyller og skap, for å si det sånn;) Likte spesielt godt permene med kart på ryggen. Kjempefint! Og flott med bøkene som er sortert etter farge. Og alt du har kledd med papir er jo så flott! Ai, du er så flink med farger.

    I dag skal jeg og Mathea på barseltreff hos en venninne. Det blir koselig:) Fint å ha andre mammaer og snakke med innimellom. Håper alt er bra med deg, og at du får en strålende dag!

    Og du, jeg skulle gjerne vært på Hurtigruta nå. Tror det er en fantastisk tur!

    Gode klemmer fra Marthe

    SvarSlett
  14. God formiddag, Pillepalle!
    Den er så glad den hylla di, Pillepalle! Her er det bare SÅ mye å hvile øynene på, og det liker jeg.
    Det ser jo ut som du har skikkelig orden også, kort sagt ei drømmedame for mannen min. Han er ofte oppgitt over rote-kaspara. Jeg sier at i hans neste liv får han finne ei dame som er ryddig av seg, det bør bli prioritet nr. 1, ha, ha!
    Her stråler solen slik den har gjort flere dager på rad. Så Pillepalle-moren og Pillepalle-faren er i Lofoten! Ja, kanskje de heller burde vært her nede i "Syden" i mer sørligere del av Norge.
    Vi har begynt å tømme sy/datarommet og nå blir det hvitt gulv på det rommet pluss maling av en stor furuhylle (Ivarhylla fra Ikea) hvit. Den rommer blant annet alle stoffene mine.
    Gleder meg til å få det siste soverommet med lyse gulv.
    Hååer alt er bra med deg og dine, Pillepalle! Ha en finfin dag! Klemmer fra Kaspara

    SvarSlett