2011/06/08

Godt å ha en beste vennine!

Heldige jeg! Jeg har en beste vennine for gleder og sorg. Hun er alltid der for meg nå jeg trenger henne. Hun er den beste kjøpsrådgiver, reiseakkompatør, kompis og mye mer jeg noensinne har hatt. Hun vet alltid hva jeg trenger. Og hva jeg liker selvfølgelig. Men se selv! En liten gave, bare sånn! Tusen takk, kjæreste S.

PillePalle

I'm so glad to have my best friend in all situations, happy or not. She is always there if I need her. She's the best shopping advisor, travel accompanist, buddy ....... I ever had. She knows what I need and what I like. Look at the little bag I got from her, isn't it nice?

7 kommentarer:

  1. Uiii süe Idee mit den Kisten an der Wand!
    Habe auch noch ein par und nur Tabletts daraus zu machen???

    Klasse, die Idee merk ich mir fürs Kinderzimmer =)

    liebe Grüße, Christin!

    SvarSlett
  2. Ohhh, so wunderschön.

    Deine Bilder vom letzten Post sind super ... bekomme richtig Lust nach Koblenz zu fahren :o)

    Liebe Grüße
    Ursel

    SvarSlett
  3. Jo, den var verkligen supersöt!! En vän att hålla hårt i, verkar det som. :-)

    SvarSlett
  4. Så heldig, jeg har og en slik besteveninne. Jeg pleier å si at hun er en del av min familie. Ha en fortsatt fin sommerdag...klem fra Mona

    SvarSlett
  5. Så fint med ei slik venninne! Kjempefin gave du fekk:)

    Ha ei god helg!

    SvarSlett