2011/07/27

Malingsresultater og litt nytt

Jeg har lovet å komme tilbake med de malingsresulatene.
Hylla og veggplanken ble festet og dekorert. Har dessuten malt hermetikkboks på kjøkkenvask. Den liten brikken kjøpte jeg i NL for noen dager siden.
Må innrømme, jeg er svært preget av de hendelsene i Oslo og spesielt på Utøya, men også veldig imponert av det norske folket som la seg ikke knekke. Fine ord og rørende taler kunne jeg høre på i det siste. Det ble NRK nett-TV hele dagene rundt her.
De bildene av de ofrene gjør meg så utrolig vond. Men de bildene av han, drapsmannen gjør meg bare ond. Hvorfor i alle verden må vi få se dette ansiktet grine på alle sider?
Klemmer fra

16 kommentarer:

  1. Herlige farger og mange fine detaljer, kjempefint :)

    Det er helt forferdelig det som har rammet landet vårt. Og det er utrolig rørende å se hvordan vi står sammen i denne tiden.

    Klem

    SvarSlett
  2. Så fint det er på kjøkkenet ditt. Elsker de lyse turkise detaljene.
    Ja, det er så trist, så trist det som er skjedt.
    Stor klem fra Sølvi
    en støvel og en sko

    SvarSlett
  3. Helt uvirkelig er det, det som har skjedd!

    Fine fargesammensetninger :) Vi har pussa opp kjøkkenet og malt hele veggen i turkis. Man kan si det ble livat -angrer ikke ett sekund.

    SvarSlett
  4. Vilken fantastiskt fin liten kökshörna!!

    SvarSlett
  5. Flotte og glade farger :)
    Trenger litt gode ting når tankene ikke helt slipper taket på alt forferdelig som har skjedd..
    Men go onsdag til deg :)
    Her tennes det fortsatt lys!
    Klem Silje

    SvarSlett
  6. For et herlig kjøkken du har!!
    Varm klem fra meg til deg :)

    SvarSlett
  7. Nydelige farger!! Jeg tror denne lyseblå/turkise fargen er nr.1 favoritt hos meg! Veldig koselige kjøkkenbilder. Klem til deg

    SvarSlett
  8. Tusen tusen takk for at du ville sende meg et eksemplar av magasinet We Love Living!
    SNILLE DEG!

    ...og vakreste lille heklede brikken!
    Så koselig :)

    STOR klem fra Ida Susanne

    SvarSlett
  9. Det ble fiiint! Elsker den turkis-fargen:-)

    Klem, Elin

    SvarSlett
  10. det ble fint
    kjekt med litt forandring
    frisk farge

    beste hilsner fra Åpent hus

    SvarSlett
  11. wonderfuu, you give me an idea for my kitchen
    Thanksn Have a good day

    SvarSlett
  12. Wonderful, I love aqua!
    Greetings from germany, Karolina

    SvarSlett
  13. I love your kitchen and the dish is extra special!

    SvarSlett
  14. Hei kjære Pillepalle!

    For et fargerikt, herlig kjøkken! Man må jo bare bli glad når man står her og vasker opp eller lager mat:)

    Jeg har en pakke til deg, som på mystisk vis har forsvunnet i flyttelasset. Men den kommer, den kommer, og jeg lurer på om noe av det kanskje kan passe perfekt på dette kjøkkenet ;)

    Nydelig dag til deg!!

    Varme klemmer fra Marthe

    SvarSlett
  15. hvor det fint :)

    www.golddustandbubbles.wordpress.com

    SvarSlett
  16. Hei:-) For en utrolig koselig kjøkkenkrok og så fint med de fargene..kjenner igjen den brikken/fatet..jeg har ett i rosa og hvitt. Her bodd i Nederland i mange år og Hema var alltid min favorittbutikk. Den savner jeg innimellom! Ha en fin søndag. Hilsen Anne Lise

    SvarSlett