2009/05/28

Litt ting og sånt

Har blitt invitert hos en veninne i går som ga meg denne fin røsa boksen som etterkant-bursdagsgave. Den var fullt med deilige praliner, men de måtte jeg gi videre til kjæresten min i dag....fru Pillepalle er minst 3 mil fjernet fra en akseptabel bikini-figur....Men boksen er kjempesøt, synes jeg! Denne vannkannen på bildet øverst kom også med. Muffinsene (og en langpanne eplekake) bakte jeg på tirsdagkveld. Det er tradisjon på jobb at de som har eller hadde bursdag skal bringe med noen for å spise. Muffinsene på bilde er bare rester :)
Dette nydelig kort fikk jeg fra min kjære vennine i NZ, sammen med en så utrolig fin topp fra merino-ull. Blåbollen helt nederst i stabel kjøpte jeg for kun 10 NOK i en deilig bruktbutikk i Lofoten. 

6 kommentarer:

  1. kjære Pillepalle!

    Velkommen hjem fra Lofoten! Fantastiske bilder - det så deilig ut! Og har du hatt bursdag? Hurra for deg som fyller/fylte ditt år, ja deg vil vi gratulere:)

    Kan være greit å ha en kjæreste som kan spise opp pralinene;) Jeg er på en liten sukkerfri diett selv for tiden, jenta i magen er visst ganske stor, så jeg får prøve å holde igjen litt på sukkeret.. kjedelig!

    Ha en super kveld:)

    Klem Marthe

    SvarSlett
  2. Så hyggelig gave! Og for et funn - bollen til kr 10,-! Jeg er også milevis fra bikinisesong, men det er fordi jeg har en naturlig voksende mage ;)

    Ha en fin kveld! Klem M

    SvarSlett
  3. Da biste ja wieder! Die Fotos sehen ganz toll aus, das war bestimmt ein sehr sehr schöner Urlaub!?!...Und die anderen Fotos sehen irgendwie nach Geburtstag aus?!? Jedenfalls zeigts du sehr schöne Sachen, die Keremikschüsselchen sind goldig!!!
    Liebe Grüße,
    *britta*

    SvarSlett
  4. Hej Pillepalle,

    du hast anscheinend einen schönen Urlaub gehabt.
    Jedenfalls tolle Fotos!
    Deine rosa Dose ist richtig süß, passt farblich super zum grün-türkis der Schalen.

    Herzliche Grüße
    Neike

    SvarSlett
  5. Kjære Pillepalle!
    Gratulerer med bursdag på etterskudd!
    Du fylte kanskje år i Norge?
    Så herlige bollene på det nederste bildet var.
    Slike får man nesten ikke for mange av.
    Ja, nå er det sommer i Norge med stor S.
    Vi har koset oss ute i hagen i dag og i går, mens vi tok en minitur til Sverige på lørdag. '
    Gutta har badet i havesprederen i dag. Løpt under det kalde vannet i badebukse og hvint av fryd.
    Jeg skal jobbe for fullt i skolen denne uka, skal ha 4.trinn. Skal bli koselig å se ollegaene igjen, og denne 4.klassen er en ordentlig fin klasse som jeg har vært i før også.
    Ha en god ny uke, Pillepalle!
    Klemmer fra Kaspara

    SvarSlett
  6. Härliga prylar!
    Jag har en lika bakskål som din turkosa!

    SvarSlett