2011/12/03

Masking tape -slenger meg med på trenden

Vil jeg eller vil jeg ikke? Det har vært spørsmålet her i det siste. Men da jeg kom forbi noen fine rull med Masking (Japan) tape kunne jeg ikke gå forbi... Og Jul er ikke lengre rød-hvit her hoss meg, i år blir det nemlig bare litt pynt i PillePalle-farger. Mer om fargene kommer snart.
Ha en fin annen søndag i advent.
I bought some masking tape and used it to fix some christmas stuff on the walls. This year I prefer mixed colours (PillePalle style), my traditional red-white stuff has to wait for another christmas time.
Have a nice 2. advent.

8 kommentarer:

  1. Hei på deg, ja, ikke sant man blir inspirert her i bloggland, det er jo så mye man får lyst på. Ha en fin førjulshelg, klem Wilhelmine

    SvarSlett
  2. Så nydelig! Jeg har også hengt opp litt pynt med tape, nemlig juletreene fra Kaspara.
    Ha en fin lørdagskveld :-)
    Klem

    SvarSlett
  3. God lørdag til deg! Har kjøpt meg dekortape jeg også, og har laget juletre inne på Lille Gledes rom og pyntet noen kubbelys! Uendelig mange muligheter. Liker! :)

    SvarSlett
  4. Hej PiPa!

    Jeg skulle også lige se denne tape-trend lidt an, men nu er jeg også helt solgt og måtte investere i et par ruller.
    Også en glædelig 2. advent til dig og dine. Knus Mette

    SvarSlett
  5. Heisan Pillepalle
    Ja, vi slenger oss med på Washitape-bølgen og jeg er med! Synes det er utrolig kjekt å hange opp ting på denne måten, i stedet for å komme med hammeren og lage stygge hull i veggen osv.
    Ha en koselig adventshelg, Pillepalle! Her kommer moren min på ribbemiddag i morgen og så får jeg se om jeg ikke får bakt denne tradisjonsrike adventskransen her.
    Klemmer fra Kaspara

    SvarSlett
  6. Hei kjære venn!

    Så fint at du har kastet deg på trenden, dette var nemlig superfint! Elsket kortene med hjort(?)/reinsdyr på skapdørene:)

    Så morsomt at min give aeay blir den første! Håper du stikker av med en av premiene! Uansett, premie eller ikke, jeg har noe til deg, som jeg har hatt i flere måneder. Det har skjedd så masse de siste månedene at pakken din bare har blitt liggende. Utrolig sløvt av meg og jeg har så dårlig samvittighet for den pakken som bare ligger her. Kunne du sendt meg adressen din på mail, jeg har mistet den på et vis. Da hadde jeg blitt glad!!

    Gode klemmer fra Marthe

    Ps: håper du ikke er veldig sliten og at formen kommer seg. Gode tanker herfra!

    SvarSlett
  7. Fint med tape..eg ynskjer meg fortsatt tape, til no har eg brukt ein vanleg blank...veit det ikkje er heilt godtatt, men men...

    Ha ein flott dag! Sikker på at det blir ei kjempefin jul med PillePalle-fargar!

    SvarSlett