2011/12/12

3. søndag i advent

Ha en fin uke alle sammen!

8 kommentarer:

  1. Hei Pillepalle, så koselig og julete det er hos deg. Det er fint med alle fargene du innreder ditt hjem med. Jeg er ikke der selv for tiden, men jeg synes det er fint med farger likevel. Lilla er også en av mine favorittfarger. Jeg håper jeg skal få pyntet litt mer hjemme nå. Neste helg skal vi kjøpe juletre og pynte det sånn at vi kan nyte treet før jul. Jeg synes julen er mest koselig før jul jeg. Det er så morsomt at du har norske magasiner i kassene dine. :-))) Ser innom deg igjen. Klem

    SvarSlett
  2. I love it, it's so wonderfull with plenty of lights ... I take the idea of the can, Thanks
    Bizzz

    SvarSlett
  3. Jättemysig fina bilder! Önskar dig en fin vecka tillbaka! :-)

    SvarSlett
  4. Anytime I write I have a very nice house, every detail is beautiful. I love dealing with all kinds of handicrafts, a working mother and need to spend time at home. Syndicate my Blog thank you very much for the visit and comment dear Pipa

    SvarSlett
  5. wauw hvor ser det bare hyggeligt ud! Det er godt nok nogle fine kasser du har til dine magasiner.
    Mange julehilsner Sara

    SvarSlett
  6. Så fint det er hos deg!!! Ha fin førjulsdager, kjære Pillepalle!
    Klemmer :-)

    SvarSlett
  7. I lige måde PiPa, og tak for dejlig julestemning!

    Knus Mette

    SvarSlett
  8. Hei på deg!

    Så flotte og inspirerende bilder!!!! Likte så godt den oransje Rudolfen. Er den klippet ut i tapet?
    Takk for besøk hos meg!!
    Klem Fru Samuelsen/Siri

    SvarSlett