2011/12/18

Loppemarked på 4. lørdag i advent

Har vært på årets siste spennende loppemarked i går. Jeg ikke så etter noe spesielt, men jeg fant flere fine ting. Se selv:
Et gammelt skolekart kom med hjem. Motivet er New York. Har bestemmt meg å gi dette kart videre til en av mine kollegene som bare digger byen.
Jeg fremdeles fant en søt liten stripete mjølk kanne
og en liten kanne for saus, fire store tallerkener for serviset vårt, en svensk krim og en stor duk som passer godt i stua til min kjære svigermor.
Dessuten har jeg strikket noen vaskekluter i det siste.
Ha en fin 4. søndag i advent.
Som fleamarketfinds from yesterday: An old wall map of New York, a litte milk pott, a little sauce boat, 4 plates og our dinner service, a swedish crime thriller and a big table cloth for my mother-in-law. Furthermore have I crochet some washcloths.
Have a nice 4. sunday in advent everybody.

9 kommentarer:

  1. Das New York-Bild ist ziemlich cool!!! Wie alt ist das???
    Wünsch dir einen gemütlichen 4. Advent,
    Britta =)

    SvarSlett
  2. Hei på deg fjerde søndag i advent! Ååå, loppemarked hadde vært noe. Så mye fint du fant. Likte spesielt den stripete koppen. Flink du er som strikker kluter! :)

    SvarSlett
  3. Hei, det fine kartet, NY er bare amazing;) Ha en god 4. advent, kan ikke tro at det snart er julaften...tiden går jo så fort, klem W

    SvarSlett
  4. What a good idea to crochet washcloths, just to be nice !!!
    have a good week, bizzzz

    SvarSlett
  5. Loppemarked så tett oppunder jul må være helt topp ! Og det kartet fra NY var så kult ;)

    Takk for hyggelig hilsen inne hos meg :)
    Hilsen Janne

    SvarSlett
  6. Fint!! Själv har jag inte hunnit med en enda julmarknad i år, tyvärr. Det får bli till nästa år. :-)

    SvarSlett
  7. Loppemarked er alltid spennende! Fine skatter gir glede :) Finfine førjulsdager ønsker jeg deg :)

    SvarSlett
  8. Liebe Pillepalle,

    bei uns sind die Flohmärkte schon vorbei. Das gestreifte Milchkännchen ist klasse, sieht so schön nach 50er Jahren aus. Und so washclothes muß ich mir auch mal unbedingt machen, sehen ja viel viel hübscher aus als die üblichen Tücher und Schwämme.

    Hab eine schöne neue Woche,
    Tanja

    SvarSlett
  9. Så kjekt å vera på loppis no rett før jul!! Fine ting du har funne, tippar ho vert glad for det flotte bilete av New York!

    Ha ei fortsatt fin førjulstid! Klem

    SvarSlett