2010/11/06

Kveldspuslerier

Denne étagèren er egentlig litt for kjedelig, så måtte jeg plutselig tenke i går kveld. Heldigvis kom jeg direkte på dette lilla rutete voksduk jeg kjøpte for en stund siden.
En sats i mitt rom, tilbake til kjøkken med voksduk, passer og saks i hånden og vipps, så ble det 3 kretser i forskjellige størrelser.
Her er det resultatet. Er meget fornøyd, jeg!
Die Étagère erschein mir gestern plötzlich ein bisschen zu langweilig. So flitzte ich, um Wachstuch, Schere und Zirkel zu holen. Schwupps, 3 Kreise ausgeschnitten, fertig.

8 kommentarer:

  1. What a good idea. Thanks, I try to make the same in red. Have a good week end, see you soon

    SvarSlett
  2. Beautiful!! And thank you for the great idea!!

    SvarSlett
  3. Veldig kreativ og god idè!! Skulle gjerne hatt et slikt etasjefat- de er så vakre!!

    Det ble kjempefint med voksduk på!!

    Her skinner sola så fantastisk fint i dag- deilig å kunne nyte lyset nå i november!! :)

    Ha en riktig god lørdag! M

    SvarSlett
  4. Fantastisk!Så flink du er, det ble rålekkert.For en flott måte å pynte et etasjefat på!Jeg har mange sånne, men jeg synes de er litt kjedelige.Takk for ideèn:9
    Ha en fin lørdag!

    SvarSlett
  5. Kjempeidé, og skikkeleg tøft. Fargar er herleg.

    SvarSlett
  6. så utrolig fint det ble pillepalle :D og tusen takk for hyggelig kommentar på bloggen min :D

    SvarSlett