2010/11/05

Ny bok, nye inspirasjoner

Her er det en av de nye bøker jeg har fått kjøpt i det siste. Boka er full av morsomme og kreative idéer og inspirasjoner med farge, papir. Absolutly DIY!
Deilig å hoppe på min koselig lenestol. Deilig å drikke en god kopp te. Deilig å sitte med denne boka på knærene.
I dag har jeg vært i bolighus for å lete etter fliser og kakler for baderom. Dessverre ikke for meg, nei, huset til min nærmeste vennine skal moderniseres.
Ha en fin helg alle sammen! Klem fra
Schön, mit einem neuen Buch auf den Beinen in einem gemütlichen Sessel zu sitzen und sich inspirieren zu lassen. Tee darf auch nicht fehlen. Wünsche allen ein feines Wochenende.

1 kommentar:

  1. Hei...

    Så fargerikt og fint her hos deg!
    Den boken ser inspirerende ut...

    Tusen takk for hilsen hos meg, den varmet:)

    Stor helgeklem

    SvarSlett