2010/11/09

Nytt fra heklefronten

Eggevarmere
Da jeg blitt lei av å hekle fluesopp komme jeg på å lage noen eggevarmere. Har pyntet de med Tilda bånd jeg hadde liggende her og noen andre fine bånd som jeg har delvis flettet selv. Hva tenker dere? Skal jeg forsette med produksjonen?
Jeg ville egentlig lage 20 fluesopp, men til slutt ble det 19. Det var litt kjedelig å hekle de.
Als mir die Fliegenpilz-Häkelei nach Nr. 19 doch zu langweilig wurde, habe ich ein paar Eierwärmer angefertigt. Tilda-Bänder hatte ich noch, einige Bänder habe ich auch selbst geflochten.

7 kommentarer:

  1. Så utrolige søte eggevarmere, Pillepalle! Du er så kreativ! Helt nydelig med hempen i toppen.
    Håper du får en fin kveld,
    klem:-)

    SvarSlett
  2. They are sooooooooooo pretty :o))

    SvarSlett
  3. Gorgeous, gorgeous, gorgeous!!!!!!!

    SvarSlett
  4. ohhh.... soooo schön!! Deine Pilze und auch die Eierwärmer!!

    Liebe Grüße und weiterhin viel Spaß beim Häkeln

    Melanie ♥

    SvarSlett
  5. Nydelige eggevarmere! Det har jeg aldri tenkt på å lage før. Genial ide!! Og fluesoppene er jeg jo personlig "fan" av!! Her er det kakebaking på gang, og glasuren er akkurat ferdig! Klem M

    SvarSlett
  6. Eggevarmerne er kjempefine! De ble så søte med båndene på :)

    SvarSlett
  7. Hei, i dag fant jeg bloggen din, legger meg til som følger med en gang jeg...eggevarmere er jo så søtt, slike vil jeg også hekle, har du bare målt rundt et egg for ca str? Kikk gjerne inn til min blogg om du har lyst også, legger du igjen en kommentar blir jeg hoppende glad. Ha en fin søndag videre. Hilsen Wilhelmines blogg.

    SvarSlett