2010/11/28

Nå er den her den første advent

Et glimt fra vårt rødt-hvitt julekjøkken. Lysestakene har jeg laget ut av granatepler for noen dager siden. Trådhjertene har jeg også laget selv. I går kveld har det rødt-hvitt flyttet inn.
Det kom et koselig brev helt fra Danmark fra søteste Mette i bloggen Mettedifferentia i går. Bare se hva jeg har fått: To kjem-pe-fi-ne juletrefigurer fra Prag. Tusen, tusen takk kjære Mette, jeg gleder meg så mye.
Ha en koselig adventssøndag alle sammen! Klemmer fra
Rot-Weiß hat Einzug gehalten bei uns. Die Granatapfel-Leuchter habe ich vor ein paar Tagen nach einer Idee aus einer Wohnzeitung nachgemacht, auch die Drahtherzchen. Gestern kam ein Brief mit süßen Geschenken von Mette aus Dänemark. Schönen Adventssonntag wünsche ich euch.

13 kommentarer:

  1. So nice and Wonderfull... I want to have the same at home
    Godd sunday and pass a good week

    SvarSlett
  2. ohhh... ich liebe deine genialen Ideen! Ähm... oder deine Umsetzungen.

    Wunderschön dekoriert hast du da - ich liebe rot & weiß

    Liebe Grüße und einen schönen ersten Advent

    Melanie ♥

    SvarSlett
  3. Så koselig du har pynta :) Det er så kjekt å sjå korleis andre pyntar og steller i stand.
    Ser forresten at du har kyllingen eg sendte deg til påske,hihi.
    Lovar å senda deg julakort snart. Nå er det jammen meg min tur :)
    Ha ein glad advents kveld!
    Klem frå Kamille

    SvarSlett
  4. Hei, så koselige bilder! Det er jo så mange fine adventsbilder her i Bloggverden i dag. Selv har vi kost oss med kringle fra Kasparas regnbue bloggen og ute er det fin snø!

    SvarSlett
  5. Thank you very much, Asht! I wish you a nice week too!
    PiPa

    SvarSlett
  6. sååååå koselig hos deg pillepalle :D elsker lysestakene du har laget av granatepler, de var kjempekule :D

    ha en fin adventssøndag :D

    SvarSlett
  7. Kjempefint og koselig pyntet!!!
    Klem fra Stine

    SvarSlett
  8. Hei kjære Pillepalle!
    Glad advent til Pillepallehuset som er koselig og lekkert pyntet! Her er det glad soppskog og jammen meg ser jeg ikke et Pippi Lnagstømpe-kremmerhus strikket av Kaspara også. Så koselig at du henger det opp!
    Her har det dalet med med myke store snefiller i hele dag og laget perfekt adventsstemning.
    Ha glade førjulsdager Pillepalle!
    Klemmer fra Kaspara

    SvarSlett
  9. Hei på deg, alltid så lyse fine bilder og flotte farger, blir glad av det. Håper du får en fin førjulsuke, her er det 20 minus..br.Varm klem til deg uansett.

    SvarSlett
  10. Hej,
    das sieht einfach Klasse aus und ich wünsche euch eine tolle Adventszeit.
    Liebe Grüße
    Bea

    SvarSlett
  11. Så nydelig PillePalle. Fikk lyst til å flytte rett inn på ditt kjøkken.
    Fikk så god stemning av å se på disse vakre bildene. ha en fin kveld. Furua.

    SvarSlett
  12. Så skjønn blogg du har! Legger meg sporenstreks til jeg! :-)

    Klem, Rosa

    SvarSlett