2009/02/09

Litt make over og hjemmebakt brød


Plutselig fikk jeg lyst til noen små forandringer i går. Derfor har disse bokser fått en liten makeover. Jeg var  da helt fornøyd med resultatet og ville lage cafe latte for å belønne meg selv :) Mens melkskumproduksjonen har det skjedd: Glasbeholderen gikk i stykker. Det er vel trist! Den var da en gave fra min aller beste vennine som har dessverre flyttet til New Zealand...
I dag var det masse med arbeid på jobb og hjemme hos oss. Likevel ville jeg gjerne bake brød.  Det ser vakker ut synes jeg. Håper det smaker som jeg tror det kommer til å smake. :) Vi vil prøve nå! Ha en kjempeflott uke alle sammen!

4 kommentarer:

  1. Så kjempedeilig ut, det brødet:)
    og så flotte boksene var blitt!

    SvarSlett
  2. Kjære Pillepalle
    Heretter tror jeg at jeg først må lage en mini-tullekommentar, for første forsøk forsvinner alltid. Annen gang pleier det å gå bra.
    Tusen, tusen takk for lang og kjempekoselig mail og flotte bilder!!! Det var så gøy å se dere alle! Skriver en mail til deg snart igjen.
    SÅ fristende det nybakte brødet så ut. Ingenting er som nybakt brød. Jeg elsker det.
    Boksene dine ble også så fine. Det virker som du er full av energi og virketrang. Helt sprell-propell!!!
    Ha en herlig kveld med nybakt brød og avslapning! Stor klem fra kaspara

    SvarSlett
  3. Uff så leit da. med melkeskummeren....*sukk*
    men gud så digg med nybakt brød da...nam nam...

    Og du di boksene ble jo kjempefine. Så heldig du er som har funnet så fint papir....

    Oki. Nå ble jeg sulten her, men har ikke brød..send over litt a...hi hi...
    Drops

    SvarSlett
  4. Vet inte om kommentaren kom in, skriver igen...
    Fint att förnya sina burkar så snyggt!

    SvarSlett