2009/02/17

Skoskap før og etter

For mange år siden kjøpte vi et svart-sølv skoskap som var veldig rimelig den gang, men ikke pent. Nei, skapet var aldri pent og det har dessverre ikke blitt bedre av selg selv :) Så har jeg hentet noen planker hos snekker som har blitt hvitmalt (plankene, ikke snekkeren :) og plassert omkring skapet. Det var litt bedre nå, men enda ikke fint. Så tok jeg noen gamle kalenderbilder og plasserte de på skuffene. Vi likte dette Norge-galleriet i mange år, men for en stunde begynnte jeg å være misfornøyd med denne løsningen. Jeg kunne ha kjøpt et nytt skap selvsagt, men dette byr masse plass for skoene og størrelsen sitt passer godt i gangen vår. Plutselig var det så vidt i går. Via bloggen til Kaspara  fant jeg Persilja og bloggen hennes. Hun har et lignende skap som har fått en liten papir-make over. Et voilà! Det er enda ikke skjønnt med skapet mitt, men mye, mye bedre synes jeg.

2 kommentarer:

  1. Super duper najs!!!!!!!!!! Påminner om mitt så att jag känner mig precis som hemma! Vad roligt! Vad har du i ditt? Mitt har flingor och bakformar och pysselsaker. Det blev verkligen toppenfint!!!!!!!!! Så härliga färgkombinationer!

    SvarSlett
  2. Det blir grønn dag i morgen. Du hadde rett.
    Såååå fiiiiint skapet ble. Veldig bra. Persilja sin stil dette, og det var ikke dumt at du ble inspirert av henne. Hun er jo helt rå på farger og møbeltapetsering.

    SvarSlett