2009/02/22

Sort og hvit!

Sort og hvit kontrasterer og harmonerer med det samme synes jeg. Det er vel spennende. Husker dere denne sangen av Paul McCartney og Stevie Wonder "Ebony and ivory..."? Sånn!
Her er det noen eksempler jeg enten fant rundt meg eller i mitt bildearkiv:
Skoer, hus av bindingsverk i et frliluftsmuseum i nærheten (jeg er så glad i dette), kurv i gangen med kromsogkramsen min, bonderose i hagen til søstren min, servietter troll, pannekake oppskrift, finger food fra et jobbmøte, detailjer fra min lusekofte, brød oppskrift, Raftsund med inngangen til Trollfjord, hvitmalt knivblokk og skrift på Skærbrygga restauranten i Lofoten. Nå slår vi dessverre opp med fargeuka, eller? Det var toppå ha et tema og det var morsomt å lete etter matchende bilder. Tusen takk for idèen, Mette!
Ha en fin søndag!

3 kommentarer:

  1. Hei Pillepalle
    Vel, andre gangs forsøk igjen... det pleier gå da.
    Visste jo at du måtte ha lusekofte! Morsomt med bilde fra Lofoten også da.
    Visst husker jeg "Ebony and Ivory". Vi er jo omtrent like gamle, så vi hørte sikkert på mye av den samme musikken, tipper jeg.
    Du er blitt superflink med collager da.
    Har sendt deg en mail.
    Ønsker deg en fin avslutning på uka og en strålende ny uke! Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  2. Ja, her var det mange fine bilder!
    Flott collage!

    SvarSlett
  3. Hei på deg Pillepalle. Fine sort/hvit bilder du har vist fram. Skjønner du er en norgesvenn, og det kommer tydelig fram av bildene du viser. Du har sikkert vært flere steder i Norge enn det jeg har. Vi reiste en del rundt når jeg var liten, men det er litt vage minner i min hukommelse. Jeg bør vel ta med mine egne barn på Norges runde slik at de kan lære landet sitt å kjenne. Nord Norge frister veldig, men det er så langt å kjøre....
    Synd fargeuken er over, men vi kan jo vise fram farger så mye vi vil selv om.

    SvarSlett