2008/12/09

Hurra! Award til meg!

Gleder meg så mye jeg! Mange takk til Mette-Maja som har vært sååååå snill og gitt meg awarden. Så utrolig koselig, takk, takk, takk! :))
"Disse bloggene er usedvanlig sjarmerende og søte, og formålet er å finne og være venner. De er ikke opptatt av utmerkselser eller selvhevdelse. Vårt håp er at når båndene på disse utmerkelsene er kuttet vil enda flere vennskap ha forplantet seg. Vær vennlig og gi litt ekstra oppmerksomhet til disse. Gi denne awarden til åtte bloggere som igjen må velge seg nye åtte. Inkluder denne teksten i overskriften på awarden deres".
Jeg gir den videre til koselige blogger jeg har vært innom det siste - selv om ikke alle dere kjenner meg så godt.

2 kommentarer:

  1. Så utrolig koselig!! Tusen takk!Har merket meg bloggen din også. Den er personlig og orginal. Mange av dem blir bare likere og likere synes jeg. Men du har ditt eget preg som gjør den spennende:) takk for at du vil dele den med meg!

    SvarSlett
  2. Hei Pillepalle :)Så kjempekoselig å bli husket på når du skulle dele ut award! Og gratulerer så mye med din egen award også!!
    Du skriver utrolig godt norsk forresten :)
    Tusen takk igjen snille deg!
    Klem fra Kardemomme :)

    SvarSlett