2008/12/10

Juledager ifjor

I de siste årene har vi tilbrakt jul i et lite feriehus ved nordsjøen. Været var så utrolig fint hver gang, mild og nesten varmt. Lyset var fasinerende og så var koste vi oss ved strandkanten hele dagene rundt.  I forskjellige strandpaviljonger koste vi oss ved åpen peis og spiste - med god apettit- Kibbeling (frityrstekt torsk) med franske poteter. Barn var salvsagt dragegale (alle tre....også min største gutt.....) Heisann! Jul i sanddynene :) En magisk stemning ved demning. Vindmøller som stiger opp fra skodden. Mystisk! Se her! Mine tre barn leker på strand :)
I dette året skal vi tilbringe juletiden sammen med familien. Min elskede, elskede svigerfar døde for fem uker siden. Så vi har bestemmt oss for å feire sammen med bestemora. Hun skulle ikke ble alene i løpet av festdagene.

6 kommentarer:

  1. Nydelige bilder fra strand og sanddyner. Ha ein fin kveld!

    SvarSlett
  2. Nydelige strandbilder. Kondolerer så mye med din svigerfar og guttas bestefar. Håper julen likevel blir god og varm!

    SvarSlett
  3. Så herlig å se bilder fra strand og moro og leik. Det fikk meg til å lengte enda mer til sommeren igjen.

    Kondolerer med svigerfar, det var trist. Håper dere koser dere likevel. Klem og takk for awarden, det var koselig av deg :)

    SvarSlett
  4. Hei Pillepalle
    Så herlige bilder fra stranden!
    Så trist med din svigerfar! Føler med deg! Det virker som du hadde et nært forhold til han. Så godt for svigermor at dere blir i nærheten i jula.
    Tusen takk Pillepalle for awarden fra deg! Det varmer!
    Takk for stadig koselige kommentarer. Du er da så søt!
    Nå begynner jeg å bli trett, skal ta meg et glass melk og hoppe til sengs. Ha en god natt!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  5. Hei Pillepalle
    Så utrolig herlige bilder fra stranden!
    Så trist med din svigerfar! Føler med deg! Virker som dere hadde et nært forhold. Så godt for svigermor at dere blir i nærheten i jula. Håper dere kan få en god, rolig jul til tross for tapet.
    Tusen takk for awarden, Pillepalle! Du er søt!
    Tusen takk også for alle koselige kommentarer du stadig gir meg.
    Nå er jeg så trøtt, skal snart hoppe til køys. Ha en god natt; Pillepalle! Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  6. Tusen takk alle sammen for deltagelsen deres!! Er helt rørt nå jeg. Det er velgjørende å lese alle disse nydelige kommentarer!

    Ja, min svigerfar var en ganske fin kar med god humør og et stort hjertet. Rundhåndet og god han var - midtpunktet i familien. Vi savner han så mye. Men vi hvet a han har funnet ro og fred etter mange år sykdom. Tusen takk at jeg kunne skrive litt om han her!

    Ha en fin dag alle sammen!

    SvarSlett