2008/12/11

Nisser i hus?

Jeg har (gjen)funnet en liten sukkerskje i kjøkkenskapskuffens bakerste hjørnet. Den som leter vil finne..... :) Den liten sukkerbolle har jeg fått fra kjæresten min. Det var for mange år siden men jeg husker godt min store overraskelse... Det var og det er ikke så vanlig for han!
Synes sukkerbollen og skjeen passer godt tilsammen jeg. Men tesukker i bollen forsvinner spøkelsaktig rask. Er der kanskje nisser i huset???
Joda! Synes der er nisser jeg! Men vi har ingen blå- eller rødnisse hos oss! Nei! Vi har en liten brunnisse her. Enestående! Med verdens mest uskyldigt øyekast nasker nissen sukkeret litt etter litt! 

5 kommentarer:

  1. Hei du.
    Så utrolig koselig at du la igjen en kommentar hos meg, så fant jeg deg...hihihihi
    Her var det mye fint å spennende og lese og se. Var ikke så mye sne hos dere men julefølelsen kommer vel uansett hvor man er i verden.

    Ha en fin dag

    SvarSlett
  2. Hehe, det er sikkert nissen som er på ferde.
    Her i Norge er det mange som koker grøt og setter ut til nissen på julaften.
    Det gjorde vi og når barna var små.
    Ha en fin dag

    SvarSlett
  3. Så gøy å høre at du også er glad i filmen om Askepott!! Ingen jul uten! Eg høyrde melodien i dag tidleg, og vart heilt hensatt og rørt. tjihi-gler meg til å sjå heile filmen snart!! Eg har nokre bilder av skodespelarane av nyere dato, litt lenger nede i bloggen min, viss du tar sjansen :) Synes "Askepott"er like nydelig i dag, og no er det 8 år sidan eg fann min eigen prins :) Varm helsing IngridMarie

    SvarSlett
  4. Hehe, enig med deg, farlig å kosen lett tilgjengelig, men det er jo bare snakk om selvkontroll... Noe jeg ikke er god på i alle fall;) Men "brun-nissen" blir sikkert glad for lett tilhjengelig sukker i alle fall :)

    SvarSlett
  5. Tusen takk alle sammen for en hyggelig hilsen og for at dere tittet innom!

    SvarSlett