2008/12/13

Ønsker meg tid!

Bildene er dessverre ikke aktuelt. Vi har litt snø her i området men dessverre ikke tid for å gå ut. Jeg er skikkelig travelt med opprydning (pga jobb mens uken) og barn skal lære og lære. Begge gutter skriver 3 (!!) skolearbeider i løpet av neste uke. 
Grrr! Det er ikke morsomt å sitte her inne mens sola stråler. 
Her hopper yngstemannen i snøen! Heldigvis hadde han tatt på seg verdens beste snøantrekk. Selvsagt et norsk fabrikat med "gummirumpe" :) Et slag med snøballer. Joda! Barn har bein. Begge to! Men det er mye bedre å ha en esel som drar sleden, ikke sant?  :)
Ha en strålende helg alle sammen! Ønsker dere alle en fin luciafeiring ikveld!

3 kommentarer:

  1. Så kjekt det ser ut med leik og familiekos i snøen. Og såklart må ein benytte seg av muligheten til trekk-esel når det byr seg:)
    Kakene i innlegget under her såg forresten kjempegode ut:)

    SvarSlett
  2. Hei PillePalle :)Takk for alle søte og snille kommentarer på bloggen min! I dag har jeg endelig tid til litt blogging igjen og jeg koser meg glugg i hjel når jeg kommer inn til deg! Så mye lekkert du har bakt til jul!!! Jeg har tenkt å bake en del i morgen og jeg må si jeg ble inspirer av dine bilder..Det du kaller spritzback kan være det samme som vi kaller rosettbakkels i Norge uten at jeg er helt sikker..Vi pleier ikke å ha sjokolade på men det skal vi jammen ha i år for det så innmari godt ut :)Takk for tipset!
    Så nydelig det ser ut ved nordsjøen..Bildene derfra minner meg om våre herlige ferier i Danmark med herlige strender og vindmøller! Jeg fikk lyst til å sette meg i bilen og reise nedover med en gang! Ønsker deg en fortsatt fin Lucia Pillepalle!
    Stor førjulsklem fra kardemomme :)

    SvarSlett
  3. Hei! Tusen takk for hyggelige kommentarer! Beste hilsen. Pillepalle

    SvarSlett