2009/06/28

Helgegleder

Jeg var på bryllupsfest hos kollega min i går kveld. Hun har giftet seg med samboeren sin og inviterte mange, mange venner og kolleger til en stor hagefest. Jeg hadde med meg et små bidrag til festbordet. Vi koste oss masse, det var deilig. I dag måtte jeg "jobbe" på fotballturnering til yngestemann. Jeg stodde i kafeteriaen i 3 timer og solgte kafe/kake. Eldstemann er ikke interessert i fotball, men han faller for å tegne. Egentlig pleier han å tegne med hånden, men å tegne foran Mac'en er også kul for han. Denne tegningen heter VIKINGER. Ja, eldstemann skrev Vikinger, ikke det tysk ord Wikinger, hihi! Good boy!
Ha en deilig uke! Hilsen fra

3 kommentarer:

  1. Så mye lekkert du har laget!!! Heklesakene dine under er så superfine!!!

    SvarSlett
  2. Hei Pillepalle :))Nå er det helt forferdelig varmt her og jeg orker egentlig ikke å blogge men har tatt meg 5 minutter på stolen for å puste ut litt. Så lekker mat du hadde med deg i bryllupet da! Jeg elsker salater og dette så virkelig ut til å være mat for meg også.
    Og hekleprosjektene dine er så nydelige alle sammen!!! Du er virkelig flink med farger Pillepalle. Hos meg har heklenåla fått hvile noen måneder fordi jeg har hatt stiv skulder ettter et fall på isen i vinter men nå begynner det å gå seg til så jeg kommer nok til å ta med meg garnet når vi reiser på ferie.
    Ha fortsatt fine sommerdager Pillepalle!
    Solklemmer fra Kardemomme :))

    SvarSlett
  3. Mums, så gott allt det där ser ut! Får lust att planera middag när jag ser maten...

    Fina virkprojekt nedan!

    SvarSlett