2009/06/04

Litt herfra og litt derfra

Denne marihønen har jeg fått fra kollega min. Se hva den bærer på ryggen sin :))
Det var en gang en gammel fruktkasse.....som fru Pillepalle transjerte i sine bestanddeler. Jeg har ingen god idé hva jeg kan gjøre med disse fine deler med jordbærene på, men kommer tid, kommer råd - kanskje.
Denne lampen tilhører vår bestemora. Den er kjempenydelig, synes jeg. Ja, den ville jeg også gjerne ha :)
Har ikke så mye å fortelle og vise i dag. Været er dessverre lite fint og jeg er trøtt, trøtt, trøtt...Gleder meg til i morgen når jeg har fri.

2 kommentarer:

  1. Hei på deg Pillepalle. Takk for koselig mail tilbake og fint at du koser deg med Kaspara reportasjen.
    Bilde med marihøne med marihøne på ryggen er litt av et foto. Snakk om innertier.

    Jeg holdt på å dåne når jeg så den luxo lampen som du har, og den var fin og grønn. Jeg er så betatt av diss lampene. Visste du at luxo er norsk?

    SvarSlett
  2. Åh, for et søtt bilde av marihøne med likesinnet på ryggen!:) Den var sjarmerende! Gøy å høre om hvordan Pillepalle var på 80-tallet, det skulle jeg gjerne sett bilder av;)
    Lampen var helt fantastisk, jeg er selv på jakt etter en gammel, kul retrolampe. Fant en forrige helg, men den var i overkant slitt og i tillegg veldig dyr. Venter fortsatt på det store kuppet;)

    Ønsker deg en herlig helg Pillepalle, håper den nytes i finværet!

    Klem og smil fra Marthe

    SvarSlett