2009/06/27

Mine forskjellige hekleprosjekter

Begynte med dette putevaret i siste uke. Det er for eldstemannen sin kjøkkenstol.
Ingen idé hva det skal bli :) Hadde bare lyst å hekle...
Dette teppe er ikke ferdig, men vokser kontinuerlig.
Ullrestene av dette teppeprosjektet må da også finne anvendelse :)
Dette er det største prosjekt: 120 bestemorruter ble et teppe. Det er snart ferdig, jeg begynte allerede med å hekle randen. Må innrømme at jeg er litt stolt fordi jeg ikke gi opp ...
Her er mine forskjellige prosjekter fredelig forenet i heklekurven min. Legg merke på denne koselige krakken jeg har fått for noen dager siden. Den skal males når det er litt mer tid her hos oss.
Ha en deilig søndag alle sammen!

2 kommentarer:

  1. Jeg er imponert! Masse heklerier har du fått til.. 120 ruter. Wow.

    SvarSlett
  2. Hej Pillepalle,

    du bist ja fleissig!

    Deine Ordnerruecken finde ich klasse..und die kleine kommode im Hintergrund, hast du da Postkarten drauf geklebt....?

    herzliche gruesse
    Neike

    SvarSlett