2009/06/15

Hageliv og gave

Mens Pillepallemannen var fortsatt på jobbtur i Roma og Turino (jo, han koste seg også litt ved Fontana di Trevi) reiste guttene og jeg  til bestemors hus. Hun var på ferietur og vi kunne nytte og nyte det gamle skolehus hun bor i. Hun elsker hagen sin og alle sine blomster. Mest av alt faller hun for roser. Rosene til bestemora er faktisk praktfulle. Været var fint for det meste og hagen og hoffet har forvandlet seg i "stua" vår. Det var knallfin å sitte ute. På fredagkveld kom kjæresten min til fra Frankfurt lufthavn. Må innrømme at jeg var kjempeglad å få han uskadd tilbake (Jeg har blitt kjent med et offer i Air France ulykken). Vi koste oss mye med å riste. Jeg var også på tur med søstren min. Vi gikk en av de nye "drømstier" som har blitt innviet Moseldalen rundt i det siste. Det var herlig å gå der - men neste dagen var det litt muskelverk hos Pillepalle :)
Har fått to søte prikkete keramikkbokser fra søstren min. De har vært en bursdagsgave i etterkant. Ha en fin uke alle sammen!

3 kommentarer:

  1. Så herlig hage! Frodige blomster. Noen ganger ønsker jeg meg mer "sydlandsk" klima for blomstene i hagen min...

    SvarSlett
  2. Takk for "velkommen tilbake til bloggverden" hilsenen =) For noen fantastiske rose, gamle damer med skjønne hager er så romantisk og fint =)

    SvarSlett
  3. Hallo,

    erstmal vielen lieben Dank für Deinen Kommentar. Naja, ich wäre gerne kreativer und handarbeitlich begabter; meine Schwester z. B. macht sehr viel. Aber ich versuche es nun auch.

    Oh ich liebe Blumen und Porzellan, vor allem in den zarten Farben wie Du es in Deinen Bildern zeigst. Sind das alles Blumen aus Deinem Garten? Toll!

    Liebe Grüße,
    rosenresli

    SvarSlett