2008/11/21

Lysstemning

Ha en super helg alle sammen! Er glad i mitt reinsdyrlys som jeg kjøpte for mange år siden. Er så lykkelig hvert år når lyset kommer ut av julekisten. Fant ut at jeg var inspirert fra flere fine bokstaver på andre bloggersider, så var det bare å sette i gang med et lite hobbyverksted. Har klippet ut noen pappbokstaver i går kveld. De står ikke ferdig p.g.a. tid... Jeg mangler tid dessverre. Hadde flere jobavtaler i dag og i tillegg noen forpliktelser med skole og fotball i helg. Håper jeg kan forsette verkstedet snart!

2 kommentarer:

  1. Hei:) Her var det lys stemning ja!
    Så stilig og kult med reinsdyr..
    Ønsker deg en koselig helg, klem Josefine

    SvarSlett
  2. Kjære Josefine, så koselig at du tok turen innom meg da :-)

    Ha en super helg, Pillepalle

    SvarSlett