2010/06/04

Før / etter og bursdagsgaver II

Min kjære søster har sydd både en veske og en liten dukk av Babushka stoff for meg. De liker jeg utrolig godt! Har også fått denne søte kalenderen p.v. 
Før og etter: Har laget en innsats for krakkene i kjøkkenet mitt. Tok litt papp, saks og gavepapir - ferdig! Enkelt og effektivt :)
Ha en fin helg alle sammen. 
Meine Schwester hat eine Tasche und ein Deckchen aus Babuschka-Stoff genäht und mir geschenkt. Den bunten Kalender bekam ich von meiner Freundin.
Vorher/nachher: Aus Pappe und Geschenkpapier habe ich zwei Einsätze für die Küchenhocker gebastelt.

4 kommentarer:

  1. Krakkene ble knalltøffe! Nydelig veske du har fått også. Likte så godt de fargerike bildene dine!
    Ha en strålende helg:)

    SvarSlett
  2. Utrolig smart til litt oppbevaringsplass! Og så ble det jo kjempefint. Elsker slike papirer, får ikke nok av dem hjemme hos meg:-)
    Tusen takk for dine gode ord, PiPa - De varmer!

    Jeg bruker stort sett photoshop elements, både til å sette sammen flere bilder, og til litt redigering. Vanligvis gjør jeg ikke så masse "fiksing" på bildene. Men på peonbildene hadde jeg brukt endel helt enkel fargejustering. Bruker du Photoshop elements, kan det enkelt gjøres ved Enhance->Adjust Color->Color Variations.., og å bruke valgene med "Lysere", Mer/mindre rødt, blått, grønt osv.

    Ømsker deg en herlig helg, klem fra meg

    SvarSlett
  3. Så gøy så gøy!
    Ønsker "jenten" en nydelig helg :D
    Klem fra Blandetloft

    SvarSlett
  4. Så herlige farger og bilder!!!
    Dessuten hadde du fått kjøpt masse fint i Norge! Jeg savner virkelig en Kremmerhuset-butikk, sukk...
    Ha en fortsatt fin helg! Klem B:)

    SvarSlett