2010/03/27

Heldige jeg, en påskepakke helt fra Norge!

Det kom en superfin overraskelsepakken fra søteste snille Kamille i koselig blogg SnilleKamille i morges. Hun har laget både  en kjempefin fyrsykkeske, en søt fugl, en flott høne og ikke minst et søtt påskekort. Inne i pakken fant jeg også herlige prikkete påskeegg, supersøte påskeservietter, påskesjokolade og Chai-Te. Å, gleden var så stor når yngstemann ga meg pakken han har hentet fra postbud. Det var en sånn knallfin overraskelse jeg fikk i dag! Det gjorde meg så glad! Tusen millioner takk, kjære Kamille!
Heute bekam ich ein absolut tolles Überraschungspaket von der lieben Kamille. Schaut selbst, welche Herrlichkeiten sich darin befanden! Ich habe mich so sehr gefreut! 

6 kommentarer:

  1. Hihi her er jo innlegg om pakken,kjekt at likte pakken :):)
    Har tenkt på det så lenge for eg fekk så fiiine julekort med soppar på av deg. Det var også veldig uventa så nå var det min tur. Påskepakke passa jo bra. Kjekt å overraska vet du :)

    Ha ei flott lørdagskveld!!:)
    Klemklem

    SvarSlett
  2. Så masse flott du har fådd i posten da:) Koselig å få en påskepakke. Serviettan va kjæmpesøte.
    Ha ei fortsatt fin helg.

    SvarSlett
  3. Hei kjære Pillepalle,

    Skal si du har vært heldig i det siste, med shoppingturer (og litt jobbing, da)og gaver fra fjærn og nær. Disse søte påsketingene var helt nydelige, og lager så fin påskestemning. Og gavene fra dine foreldre var også så fine. Veldig kjekt med litt påfyll av interiørblader.
    Vi skal til mine foreldre i påsken, så jeg har ikke pyntet så mye, men vi skal i alle fall fylle noen påskeegg og barna synest det er kjekt med 'easter egg hunt' i hagen (dersom påskekaninen kommer i år, da...)

    Ha en kjempefin påske, kjære deg, og kos deg masse!

    Stor klem fra Sølvi

    SvarSlett
  4. Da hast du ein wunderbares Überraschungspaket bekommen! So viele schöne Sachen! Viel Freude damit!
    Liebe Grüsse
    Doris

    SvarSlett
  5. Så fint med ett påskpaket!
    Jag gillar din lilla påskiga hylla och den prickiga kaninen.

    SvarSlett