2010/09/17

Må innrømme jeg er avhengig.....

av disse herlige leiligheter som finnes på stadshem.se
Siden jeg leste et tipps om denne hjemmesiden jeg bare ta en titt innom hver dag. Der finnes
Koselige uteplasser
Spennende caféer i området av leilighetene
Alle slags kjøkkener
Stuer man bare kan ønsker seg for seg selv
Morsomme baderom og doer
Ekstrøm stoler over Ekstrøm stoler
Innbydende entréer
Ja, jeg bare digger denne siden full av drømmeleiligheter.
Diese Wohnungen machen süchtig. Jeden Tag schaue ich nach neuen Objekten. Leider in Göteborg :)

6 kommentarer:

  1. Så fin inspirasjon du har satt sammen!
    Ønsker deg en fin-fin fredagskveld. Håper du finner på noe koselig,
    klem

    SvarSlett
  2. Hej Pipa! Dejlige billeder med masser af inspiration. Jeg glæder mig til at se nærmere på linket imorgen, hvor der vist bliver vejr til lige den slags indendørs sysler.

    Tak for din mail med adressen, som skrevet er der lige om lidt en lillebitte ting på vej til dig.

    Ha' en dejlig weekend!

    Mange knus Mette

    SvarSlett
  3. Härliga miljöer. Jag önskar mig ett svart-vitt rutigt golv.

    SvarSlett
  4. Så masse herlig inspirasjon....håper du får en inspirerende uke...klem fra meg

    SvarSlett
  5. Koselige bilder, takk for tipset! Skal ta en nærmere titt =)

    SvarSlett
  6. Hallo!
    Kennst du auch die Seite "Alvhem" in Göteburg? Ebenfalls wunderschöne Wohnungen und die Seite ist - meiner Meinung nach - noch schöner gestaltet.
    Gruß, Sabine

    SvarSlett