2010/10/17

Høstferiene er over

Høstfarger
Gamle borger
Store sten midt i skogene
Utsikt over utsikt
Matgleder
Jeg faller for "Flammkuchen" (flammekake?). Den ligner pizza eller "løk-kake", men er laget med rømme. Den kan tilberedes både søt og kraftig
Høstmarked
Romantiske hus og bygder
Utflukt til Wissembourg/Frankrike
Vårt ferieområdet er like ved grensen til Frankrike dvs. Alsace. Så kunne vi ta oss en flott tur til naboelandet vårt.
Guttene og jeg hadde noen herlige høstdager i Pfalz-området. Far i huset måtte desverre arbeide. Det var syyyyyynd da været var kjempegodt med masse sol hver dag. Nå er vi hjemme igjen. Guttene ser frem en annen ferieuke mens fru og her Pillepalle skal jobbe.
Schöne Herbstferien im Pfälzer Wald. Alte Burgen, hohe Felsen, lecker Essen und ein Ausflug nach Wissembourg im Elass. 

3 kommentarer:

  1. Flott! Ser ut som postkort! Herlig!

    SvarSlett
  2. Hærlig høstferie ser jeg:) Vi starter denne uka og jeg gleder meg til gode dager hjemme:)

    SvarSlett
  3. Dina bilder känns lite exotiska för mig som bor i norra SVerige. Tänk att bara kunna göra en utflykt till Alsace!

    SvarSlett