2009/01/27

Anna Wand!

Jeg fant en tysk nettside idag som heter "Anna Wand". Det er morsomt da det skulle egentlig heter "An der Wand" (= "på veggen" på norsk). Om man uttaler "An der Wand" litt for slurvet høres det ut som "Anna Wand"......og det kunne også bli fornavn og etternavn til jenter eller kvinner, hehe. (Jeg håper det var ikke forklart for omstendelig??Beklager, hvis ja!!) I alle fall produserer og selger de meget flotte veggbilder bla. for kjøleskaper. Man kan også bestille (egene) tekster som kan bli klistret på veggen. Jeg er vel glad i ideèn å ha min egen tekst på veggen min. Sannsynnlig har dere også et ord eller et ordspråk som betyr mye for dere? Jeg har iallfall :) !! Tusen takk for hyggelige kommentarer de siste dagene! Det er veldig, veldig koselig å stå litt i kontakt med så mange flotte jenter!

3 kommentarer:

  1. Så herlig med litt farger! klem

    SvarSlett
  2. Kjære Pillepalle, viseformann i vår felles klubb!
    Lo godt av din siste kommentar hos meg!
    Fniste også veldig av han som ryddet grønnsaker. Kanskje han trenger et intensiv-kurs i botanikk???
    Måtte vise Kaspara-mannen din kommentar også.
    Han synes han kjenner Pillepalle!
    Fin nettside du skriver om forøvrig. Likte godt tomatsuppebildet. '
    Har du fri i morgen da tro? Det er vel sikkert fremdeles hektisk og masse å gjøre.
    Skal bli godt med helg. Man setter mer pris på helger når man jobber.
    i kveld har jeg vært med yngstesønn på fotballtrening med hekletøy i bagen.
    Vi mammaene og noen pappaer sitter og skravler og har det sosialt på sidelinja. Veldig koselig er det!
    Ha en god kveld og en positiv morgendag, Pillepalle! Klem fra kaspara

    SvarSlett
  3. Hei igjen, Pillepalle!
    Det er noen småting å vinne på bloggen min nå. Så finner du noe av interesse er det bare å si fra, så er du med i trekningen.
    Kaspara

    SvarSlett