2009/01/02

Tilbakeblikk siste del

Den 2 juledagen gikk vi litt på tur i skogen like ved huset til bestemora. Det er kjempeflott med den korte distansen til skogen. Hos oss i storbyen skal vi vannligvis ta bilen eller sykkelen for å rekke naturen. Likevel - jeg bor gjerne midt i byen :)
I skogen finnes et lite hus kalles heksehuset. Kanskje bor trollkjerringen på annen bildet i heksehuset? Nei! Den bor i peisestuen til foreldrene mine :)
Bilder 3 til 5 viser litt av julepynten til svigerinnen min. Den var en blanding av skandinaviske og tyske (fra Erzgebirge i Østtyskland) gjenstander.
Joda! Nå er det jammen nok med julen! Ha en strålende helg der ute!

2 kommentarer:

  1. Kjære Pillepalle
    Gratulerer med den flotte Mac-en!!! En slik er sååå stilig! Tenk jeg som trodde du hadde fått et dyr; et marsvin, en fugl, en hund eller slikt.
    Så mange flotte bilder du har lagt ut etter dere kom hjem igjen! Det så hverfall ikke ut som dere hadde sultet i jula, nei. Så mye flott tilberedt mat!
    Så guttene dine liker lego-Star Wars de også. Det er guttene mine helt ville etter også.
    Det var først og fremst det de ønsket seg til jul.
    Er det deg det er bilde av med putetrekk på hodet? Du har i så fall så pene øyne!
    Ja, så er det helg igjen. Vi får besøk av Kardemomme med familie på søndag. Blir så koselig!
    Ønsker deg og familien din en glad helg!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  2. Hei kjære pillepalle ;0) Så kjekt du stakk innom min blogg så kom jeg meg inn hit og ;)

    Det heksehuset skulle ejg likt å blitt med inn i ;))))

    Klem fra trøndelag!

    SvarSlett