2009/01/07

Pillepalle er stivfrossen

Et supplement til Kaspara :) Jeg har store vindu i kjøkken mitt. På høyre og på venstre er to små vindu. Under finnes hvit flater. På disse klistrer jeg ofte papir. Her på bildet er kjøkken enda med julepynt :)
Kan ikke skrive så mye idag jeg. Er igjen helt stivfrossen jeg. Kontorets oppvarming er fortsatt i ustand. Nå er kollegene og jeg i ustand også..... Man må jo ikke føle seg hjemme i kontoret men det er likevel fint å ha en normal og rimelig temperatur i rommene! 
Så var det fin å komme tilbake i et koselig hjem med noen friske farger. Håper dere har det varmt ute i blogglandia :)

5 kommentarer:

  1. Hei stivfrosne Pillepalle!
    Stakkars deg på det iskalde kontoret! håper det ordner seg snart.
    Bildet med hvit løk-kasse var så utrolig herlig!
    Hva er det flotte mønsteret i bakgrunn? En tapet? Et papir? Et brett?
    Så flink du har vært til å hekle! Ble lettet over å høre at du ikke skulle hekle 5000 lapper. Hi,hi
    Ser du hekler litt større lapper enn det jeg gjør akkurat nå. Er snart ferdig med et skjerf i oldemorruter. Får vel gi en hekle-rapport på bloggen i morgen. Kos deg i den varme stua di!
    Klem fra kaspara

    SvarSlett
  2. Huff av meg, skjønner godt det var koelig å komme hjem etter en kald dag på jobben.

    Hørtes veldig spennende ut dette med lackbordbokhyllen:) hadde vært morsomt å sett det.

    Må si jeg liker de flotte bildene du tar, herlig å se en slik fargerikt interiør og blogg:)

    klem fra Norge:)

    SvarSlett
  3. Huff, dette høres ikke bra ut!!Håper de ordner oppvarmingen slik at dere ikke blir syke!!! Kom gjerne inn til meg, her er det fyr på peisen og godt og varmt!!
    Nydelige farger du hekler bestemorteppe i:-)
    Ha en fin onsdagskveld!
    Klem Linda

    SvarSlett
  4. HUFF, hørtes ikke godt ut....Håper du begynner å få igjen varmen nå!

    HERLIGE farger, ble glad av bildene :o)

    VARM klem fra Vibeke

    SvarSlett
  5. Hei igjen, Pillepalle!
    Takk kjære deg for ekstrabildet stilet til meg!
    Så utrolig morsomt å stadig bytte fint papir under disse to små vinduene! Kjøkkenet ditt er så utrolig lyst og harmonisk. Det ser ut som et godt rom å være i. Nå er mannen min reist på fotballtrening og smågutte er lagt og jeg ja, jeg sitter og blogger. Nå er jeg ferdig med mitt heklede skjerf i oldemorruter. Yes!
    Ha en fortsatt varm og god kveld!
    Klem fra kaspara

    SvarSlett