2009/01/24

Endelig helg!

Dataen min står på et veldig gammelt skrivebord jeg kjøpte på loppemarked for mange, mange år siden. Det er for mørk, tung og bred (nå) og derfor vil jeg gjerne ha et nytt! Svigerinne mine har funnet et små bord på loppemarked og vil hvitmale det. Håper vi klarer det snart!
Hyasintene i kjøkkenet mitt er dessverre for tung nå og bryter derfor av. Så kommer Pillepalle med reddende hånd og setter de i små vaser :) Vasene er egentlig små flasker, bla. Orangina-flasker eller små Campari-flasker. Har fått flere fra min snille svigermor jeg. De er kjempefin med bare en enkel blomst i den.
Til slutt finns det noen inspirasjon. Jeg synes stuen er utrolig koselig. Bildener er lånt fra boligmagasinet Living&More
Så er det endelig helg og jeg skal kjøre en tur til IKEA nå, hihi! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar