2009/01/30

Nytt kjøp

Hadde lyst å kjøpe noen fine saker jeg (der har jeg ofte lyst på...). Så har det blitt fyrestikker i en blomstereske, gavepapir (blå, rød, grønn, oransje og rosa) fra Rice og prikket gavebånd fra house doctor. Dessuten har jeg kjøpt to balkongkasser (rosa og grønn) fra Rice, men disse er litt for glorete, frukter jeg....I hvert fall vil jeg ikke vise kassene i dag :))
I tillegg (gratis) har kommet prikket lilla-bånd og lilla-gavepapir i massevis med pakken. Den snille damen fra nettbutikken LilleMia  mener det vel god med kunder sine :) Jeg synes, at det er ikke nødvendig å kjøpe noen julepapir i dette  år, hihi!
Der var det med 5 kreative minutter hos meg  i går! Jeg klistret papir (gavepapir og gammelt tapet) på skuffene av en gammel trekasse mens barn koste seg med jordbærquark (Quark ligner kesam) -dessert i enkelt vannglass jeg har "pimped" med prikkete muffinsformer, kjeks og faner :) . 
Ha en strålende, kjempefin helg der ute! Hilsen fra Pillepalle

5 kommentarer:

  1. Så mye fint! Måtte inn og titte på nettbutikken. Mye fristende der! Ha en riktig god helg. Her koser vi oss med puslespill, kaffekopp og blogging. Herlig!

    SvarSlett
  2. SÅ fint du gjort med den lilla byrån. Har en sådan som jag målat, får sådan lust att tapetsera den...

    SvarSlett
  3. Riktig! Gråtass er en barnevennlig traktor. www.gratass.no

    Ha en fortsatt fin kveld!

    SvarSlett
  4. Så herlige saker du har shoppet, og ingenting er jo som å får bonus-ting på kjøpet. Jeg har også en sånn liten ikea-skuffe ting. Bra tips å justere den opp noen hakk med deilige papirmønstre. God helg til deg....

    SvarSlett