2009/01/08

Kuldefri

Dagen begynnte med en god kopp Earl Grey te. Det var vel koselig og varmt inne i kjøkken mitt i morges.
Bare 30 minutter senere har den stor kontorfrosten satt i gang igjen. Oppvarmingen fungerte ikke (!) mer idag. Da kom sjefen og sa: Dere er "hjemsendt". Heldigvis! Derfor kom jeg vel tidlig hjem igjen idag og kunne rydde opp litt før guttene invaderer...
Ikke så verst å ha rede på innholdet av sitt eget skap! Faktisk fant jeg noen fine servietter fra våren  ifjor.
Et små bordteppe fant jeg også! Da var det tid for en fin kopp kaffe latte, ja vel! Så er det bedre nå, fryser litt mindre jeg.
Ha en fin dag alle sammen!

5 kommentarer:

  1. Hørtes lurt ut - ikke bra å være på jobb og fryse. Her hos oss er det mange minusgrader for tiden, opp til over 20. Men i dag er det ikke så veldig kaldt. Sitter inne på mitt varme kontor og skriver. Tok en liten bloggepause nå :)

    SvarSlett
  2. Hei Pillepalle :)Caffelatte er utrolig godt og jeg har også helt dilla på det i lange perioder av gangen..Så søte servietter du har funnet fram i dag og fy søren så heldige dere var som fikk gå hjem fra jobb ;)
    Alltid koselig med sånne små overaskelser i hverdagen :)Klem fra Kardemomme

    SvarSlett
  3. Stakkars deg som fryserså fælt. Er det kaldt i Tyskland nå? Hva bruker dere til oppvarming av hus? Vi bruker strøm og ved.
    Nydelige bilder fra kjøkkenet ditt:))

    SvarSlett
  4. Heisann

    Ja, det er ikke så vondt at det ikke er godt for noe!!

    Den latte koppen så god ut.

    hilsen Gamlå

    SvarSlett
  5. Ja, Linus er i barnehagen. Men det er fint at han kan sove så lenge han vil, så jeg slipper å vekke han. Hvis jeg blir ferdig litt tidlig med det jeg skal gjøre, kan jeg jo også hente han litt tidligere. Så kan jeg heller jobbe en liten time senere i helga.

    Ha riktig god bedring :)

    SvarSlett