2009/01/15

Fredag er fridagen, hurra!

Jeg hadde en resultatsrik samtale med sjefen min igår: Pga mange overtider skal hver tilkommende fredag bli en fridag for meg! Hurra! Så bygynnte helgen min akkurat idag, hehe! Riktignok skulle jeg også pusse imorgen, men likevel er det sååå fint å ha fri tre sammenhengende dager hver uke. Vil ikke bare pusse hver fredag jeg, nei! Jeg trenger også litt tid for meg selv hist og her. Så kunne jeg kjøre meg en tur til IKEA (IKKE-HA som jeg lærte hos Mette-Maja :))), jeg kunne besøke min vennine med et av mine gudbarn, jeg kunne....Hurra en gang til! 
I gangen min er det også litt vårlig nå. Lystestakerne har fått et nytt bånd hver og denne nydelig posen kom ut av skapet hvor den holdt vinterdvale. I kjøkkenet mitt bestreber hyasintene seg å ha snarest fine blomstringer. Joda! Sånn er det hos meg!
Ha en strålende dag alle sammen!

4 kommentarer:

  1. Riktig koselig er det hos deg i dag! Linus' mormor og morfar ville gjerne ha overnattingsbesøk i morgen, så jeg lurer på om jeg skal reise på IKEA etter jobb ;)

    Ha en deilig helg!

    SvarSlett
  2. Så stilig kasse med flotte blomster i! :)

    SvarSlett
  3. Ja, det er bare herlig med fredagsfri!! Det har jeg også, men akurat den dagen går da så mye fortere enn de andre dagene i uka..Skjønner ikke det. Håper du får en fin dag da!:-)

    SvarSlett
  4. Kjære Pillepalle
    Så nydelig med langhelg! Det unner jeg deg!
    Helt enig; ikke gjør bare slike "fornuftige" ting som rydde og vaske og alt det der. Kos deg litt og, og samle overskudd og energi!!! Det kommer jo resten av familien til gode også. Slik tenker jeg!
    Her har det snødd litt i dag, men du har det vårlig og fint hjemme hos deg ser jeg.
    Vi slapper av hjemme i kveld, men i morgen skal mannen min og jeg på lutefisk-lag til gode venner. Har du spist lutefisk før????
    Mamma kommer med tannbørste, sovepiller og sminkepung og ligger over. Det er så luksus. Da trenger vi ikke se på klokka hele tiden.
    Ha en ordentlig koselig helg, Pillepalle!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett