2009/01/23

(Nett)butikk

Jeg var litt på handletur på internett for noen dager siden. Har funnet en koselig butikk jeg med både gammelt og nytt. Bildene er lånt her . Den snille damen som driver med butikken reiser ofte til Køpenhavn for å handle varer. Hun selger bla. Rice-varer men også loppis. Jeg er vel glad i flere ting! Så måtte jeg bestille noen fint jeg, selvsagt, hehe. Håper pakken kommer snart jeg! Dessverre er butikken lang, lang bort fra byen vår. Det er jo sikkert mye bedre å fyke i regaler enn på internett. Sitter her jeg men har ikke jobb-fri idag :((( Det er masse, masse arbeid på jobb. Så skulle jeg bedre slutte nå og arbeide videre. Joda, er litt skuffet jeg at aannen fridagen min er allerede sånn....Heldigvis er jeg hjemme og kan jobbe her også. Ha en fin helg alle sammen!

2 kommentarer:

  1. Hei Pillepalle :)Synd med fridagen din!
    Synd du ikke kan kose deg med det du har lyst til i dag men i morgen er det i hvertfall lørdag..Så koselig det høres ut med ferie til Kroatia..datteren min på 11 har faktisk vært med en venninne dit for 2 år siden og ifølge alle bildene hun hadde med seg hjem var det helt nyydelig der! Vi må tenke oss om over helgen før vi bestiller ferie til oss..
    Ønsker deg en avslappende og koselig helg kjære Pillepalle! Stor klem fra Kardemomme :))

    SvarSlett
  2. Kjære Pillepalle
    Og jeg som trodde du bare slappet av og koset deg i dag! Så ble det masse jobbing alikevel.
    Det bugnet jo av varer i denne nettbutikken, og det er sikkert mye fint. Har du forresten sett inn i Toves nettbutikk på bloggen"Lykke og lykkeliten"? Verdt en titt!!!
    Her er det kommet en god del snø de siste dagene, og mer skal det bli. På skolen jeg jobber blir det antageligvis skidag til tirsdag. Ikke alle nordmenn er født med ski på beina, slik det blir sagt. Jeg kjører stadig i trær, folk osv. Hjelpe meg!
    Du er jo utrolig da; Pillepalle! Tenk at du har lest Knut Faldbakken også! Du er jo nesten mer norsk enn en innfødt nordmann!!!
    Håper du får en virkelig glad helg! Stor klem fra kaspara

    SvarSlett