2009/01/05

Hjemmekos

Hurra! Det snødde så mye om natten og også nok endel idag. Dessverre er snøen ikke såååå fin her midt i byen. På veien til jobb tildig i morges var det vel deilig  jammen 1000vis bilder produserer jo bare søle. 
Etter hjemkomst måtte jeg først hjelpe guttene med skiklær. De har fortsatt vinterferie og ville gå på kjelketur med noen venner. TUSEN TAKK! Så kunne jeg bake brød og jeg hadde litt ro og kunne kose meg på sofaen! Med på sofaen var to flunkende ny interiørblader jeg kjøpte på veien hjem. Det var så koselig å smuge meg under ullteppet! Sovte sågar noen minutter jeg :) Her er det noen inspirasjoner! Fine Fuglehus .... og dekorasjoner med fargerikt tapet. Ha en kjempeflott dag alle sammen!

5 kommentarer:

  1. Hei :o)

    Fant bloggen din gjennom Kaspara sin blogg!Masse herlige innlegg her inne hos deg.

    Nybakt brø er noe av det beste jeg vet-nam....Kjøpte meg også et par interiørblader i dag, var så vårlige i fargene at jeg ble GLAD bare av å se forsiden på dem :o)

    Vibeke

    SvarSlett
  2. God kveld kjære brødbaker!
    Så flink du er som baker brød! Ingenting er som hjemmebakt brød. Det så veldig godt ut!
    Bildene fra interiørbladene var så herlige! Slike fuglekasser ville jeg ha hatt! Så friske fine farver! Veggbildet var jo også frodig og flott. Herlig å ligge på sofaen med interiør-blader! Det kan jeg like!
    Takk for koselig kommentar! Du er alltid så varm og positiv!
    Kos deg videre i kveld med ferskt brød og interiørblader!

    SvarSlett
  3. Hei, jeg ønsker deg en riktig godt nytt år. Brødet du har bakt ser ut utrolig kjempelekker. Hva slags brød er det?

    nord67

    SvarSlett
  4. Hei! Brødet er et kastanjenøtterbrød og smakker virkelig delikat!
    Ønsker deg et godt nyttår også. Det er synd at du har lagt ned bloggen din! Beste hilsen!

    SvarSlett
  5. Jo, kastanjenøtterbrød. Det høres ut veldig spennende. Ja bloggen min har tatt for mye tid og tanker. Men jeg blir likevel gjest i bloggverden. Der er så mange interessante ting å oppdage, som f. eks. bloggen din :)

    SvarSlett