2009/01/06

Nå er jula pakket bort

Nå har det skjedd! Ha det bra julepynt, tiden din er forbi for denne gang. 
Jeg synes der er litt for tidlig for å utvikle vårfølelser hos oss :) Det er 11 kuldegrader og fortsatt snø jammen det snødde ikke om natten eller i dag. Jeg frøs på hele kroppen på kontor idag. Heldigvis fant jeg en stor pappeske som jeg kunne lene mot vinduet. Så kom der ikke så mye kulde fra. Det har ikke sett ut så koselig men der kunne jeg jo ikke ta hensyn til....
Ingen vårfølelser men det er likevel fint å ha noen forandringer her inne! Noen flotte bokmerker med norske landskapsmotiver hilsner fra køleskapet.
Kjøkkenhylla min med noen nye tallerker fra Green Gate. Og til sist noen hyasinter (svibler??) jeg kjøpte igår.

6 kommentarer:

  1. Hei Pillepalle :)Ja nå er visst jula ryddet bort hos noen og enhver, og det er deilig å ha unnagjort! Så mye flott pynt du har i den esken!
    Og så fine bilder som du har lagt ut av molter og lekre Rørospledd! det er akkurat sånne bilder jeg lengter etter på denne tiden av året!! Klem fra Kardemomme :)

    SvarSlett
  2. Godt nyttår! Så fine friske ting...nydelig greengate:))) Ha en fin uke,
    klem fra Josefine

    SvarSlett
  3. Jo litt tidlig til våren enda hos meg også, minusgradene holder stand by. Leste at Tyskland (husker ikke hvor) hadde hatt en veldig kald natt i natt, med minus 22. Brr...
    I skrivende stund bare -1 her nå, men det kommer flere krypende på i natt har jeg hørt.

    Jeg lengter veldig etter våren, ikke minst fordi jeg skal bli ferdig med skole og eksamen. Jeg har ikke den helt store gløden i år. Dessverre :(

    SvarSlett
  4. Lykke til med eksamen! Alt ordner seg :)

    22 kulegrader -heldigvis var det ikke hos oss. Hvet ikke hvor også. Men det var i alle fall nok med minus 14 her i byen....Kondensvannet renner utrettelig ned vinduskivene - ikke morsom!

    Takk for hyggelig kommentar!

    SvarSlett
  5. Bare innom for å ønske dge en fin kveld!! herlige løkblomster du har kjøpt!

    SvarSlett
  6. Hei Pillepalle i vinterland!
    I dag er det ikke så kaldt hos oss -5 grader.
    Så mye fin julepynt du hadde og selvfølgelig rød og hvit som nok er dine favoritt-julefarver.
    Jeg likte så godt tingene på kjøkkenhylla. De var så glade og friske og jeg elsker prikker.
    Den hylla så faktisk vårlig ut, synes jeg. Jeg hekler og syr lappetepper om hverandre. jeg er helt håpløs; holder på med to hekla lappetepper, to skjerf med hekla lapper og et lappeteppe for barn i stoff. Jeg virrer fra det ene til det andre. Hekle litt der og sy litt her. Tenk om jeg kunne klart å holde meg til en ting av gangen! Som du sikkert skjønner er ikke tingen lappeteppe med 5000 lapper noe for meg. Skal du virkleig hekle 5000 !!!!!! lapper. Jeg er målløs, har ikke ord.
    Ha en fin kveld og en nydelig morgendag, kjære Pillepalle

    SvarSlett