2009/01/25

Hekleprosessens fremskritt

Nå har jeg endelig heklet mer en 40 lapper, hehe. Ikke så mye, men jeg er fortsatt glad i hekleprosessen. Jeg har i alt sortert ut 9 lapper som var ikke heklet ordentlig nok. De var heller prototyper :) og skla ble en liten pute. Har vært hos IKEA igår jeg. Armene mine hang ned til gulvet når jeg kom hjem igjen ... Så mye fint har jeg kjøpt, bla. sofateppe, puter, servietter, lys, lysestaker, gavepapir og litt kjøkkenutstyr. Var helt fornøyd da jeg :) 
Vi har vært på en liten tur i skogen idag. Været er kjempefin, blåhimmel og solskinn. Så var det mange folk underveis. Etterpå koste vi oss med ertesuppe og rundstykker med pålegg. Barna leker litt i hagen i dete øyeblikket så faller jeg til ro her inne. Skulle drikke en kopp te nå jeg!
Ha en kjempefin søndagskveld alle sammen!
Heia Norge! Pillepalle gratulerer med handball-seieren idag!:))))

10 kommentarer:

  1. Kjempefint! Er det ikke gøy med slike hekleruter?!

    SvarSlett
  2. Blir helt matt når jeg ser slike store hekleprosjekter!! Matt, og IMPONERT! Kjempefint! Kos deg med teen!

    SvarSlett
  3. Så flink du er til å hekle! Jeg har bestilt en bok jeg nå; med hekling for nybegynnere. Ca en gang i året lærer en venninne meg å hekle, og så glemmer jeg hvordan igjen ;) Litt rart...


    Ha en herlig søndagskveld! Lurer på hvem som skrur opp tempoet på tiden i helga jeg...

    SvarSlett
  4. Så flotte ruter du hekler Pillepalle!!
    Er det ikke moro?? Jeg har jo helt dilla jeg også..Takk for kommentaren hos meg i går.
    Jeg smilte da jeg leste den..Du er veldig diplomatisk som mente at vasen ikke var sååå gyselig men kanskje bare trengtes en tilvenning haha!!! Jeg tenkte det ville komme noen reaksjoner da jeg la den ut hihi!!
    Ha en fin mandag videre og kos deg med hekleriene dine! Stor klem fra Kardemomme :))

    SvarSlett
  5. Hei.
    Takk for kommentar inne hos meg.
    Du så flink du er med heklingen da...Jeg hekler og...det er visst noe som går...også er det jo så morsomt.

    Hørtes ut som en spennede dag på Ikea...skulle visst vært der en tur jeg og...hm...litt langt unna bare...hm...

    Oki du har vel kost deg med den te koppen du nå...men nå fikk jeg lyst på te ihvertfall...

    ha en fin kveld...her skal det ommøbleres...hi hi...

    Drops som droppet innom deg...

    SvarSlett
  6. Hei. Dette var jo en super blogg. Masse farger og kreativitet. Det liker jeg. Er nokså sikker på at jeg ikke har vært innom deg før. Kommer sikkert tilbake. Ser du også er bitt av hekledilla av oldemorsruter.
    Ha en fin kveld

    SvarSlett
  7. Så flotte hekleruter. Eg syns det er gøy å hekle, men akkurat nå holder eg på med strikking.Ha ein fin kveld!

    SvarSlett
  8. Hei på deg.Så hyggelig med en hilsen fra Tyskland.Skal titte innom deg igjen for å følge hekleprosessen.Flotte oldermorsruter.Ønsker deg en god kveld.

    SvarSlett
  9. Vackert! Jag håller precis på att lära mig virka. Hoppas att jag ska bli så duktig såsmåningom...

    SvarSlett
  10. så koselig innlegg og vakkert teppe,- du er flink....
    prøver selv på oldemorsruter,- går sent meg...

    fin siste uke i januar!!!

    SvarSlett