2009/01/11

På tur i snøen idag

Det var en strålende dag igjen idag! Vi var litt på tur i snøen. Denne helgen er kanskje den siste helg med snø. Det måtte vi selvsagt utnytte! Vi koste oss på en ca 6 km spasertur. Imellom har guttene blitt litt sulten. Pause!  På noen trestammer koste vi oss med te/smørbrød før vi gikk tilbake il bilen. Min kjære kjenner en liten vill elvedal. Langs bekken var det vel islagt og litt farlig å gå hist og her. På veien hjem kom vi forbi et hestbeite med noen fine robust hester på. Som ung pike var jeg selvsagt vel glad i hester. :) Ikke minst idag men jeg rir ikke mer. 
Til avslutning var det en kjempefin solnedgang og bare noen minutter senere kom fullmåne opp i utrolig herlige rødfarger. Var helt fascinert jeg. 
Joda! Så hadde vi en fin dag idag! 

2 kommentarer:

  1. Heisan Pillepalle
    Så herlige naturbilder! Det høres ut som dere har hatt en deilig dag med masse frisk luft. Sover nok godt til natta nå, tenker jeg.
    Dere har jo snø også. Det er det ikke her jeg bor. Ser vi hadde en felles interesse i ungdommen;hester. Jeg var på hesteryggen og i sulkyen hverfall annenhver dag fra jeg var 10 år til jeg var rundt 16,17 år. Vi hadde til slutt en egen hest som var en varmblods traverhest. Faren min var også veldig hesteinteressert og kjørte og red på hester. Nå er det mange år siden jeg har ridd. Faren min pleide å si at jeg droppet de firebeinte og hoppet over på de tobeinte (gutter). Hi, hi.
    Ha en avslappende kveld, Pillepalle!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  2. Herlige bilder du viser! Her er det verken snø eller rim -men regn og vind derimot...

    SvarSlett