2009/01/17

Endelig har Green Gate kommet til byen vår!!!

Ja, det begynnte spennende idag! Storegutten min går på en tospråklige vidergående skole (tysk-fransk) og tok fransk-eksamen idag. Det var den første gang for han. Heldigvis gikk det bra og så var han både stolt og lettet. Mor og far ikke mindre! Etter eksamen har jeg vært i byen for å handle litt. Hadde lyst for å kjøpe noen fint jeg. Plutselig så jeg en ny interiørbutikk på sitt beste midt i gamle sentrum. Der var det Green Gate i butikkvinduet! Hipp, hipp!! Det var jo visst dagens oppdagelsen!!  Endelig få man Green Gate og mange andre fine ting også her i byen! Det var på tide! Slutt med interiør-ørken rundt meg! Etter en stund kom fru Pillepalle ut av butikken igjen - høyest fornøyed, hehe! Har kjøpt en fin boks og servietter i vårlige farger. (Servietter har funnet plass i en av tre kurver jeg kjøpte igår.) Litt beruset måtte jeg også ha noen fine tulipaner. Så gikk det hjem igjen. I postkassen fant jeg en liten pakke med to cd av Kari Bremnes jeg bestillte på internett igår. Igår! Så hurtig gikk det! Ja, jeg må innrømme at denne dagen var både vellykket og hyggelig. Ha en kjempefin søndag der ute!

5 kommentarer:

  1. Forstår at jeg har gått glipp av mye for det er Green Gate å se alle steder, unntatt i butikkene der jeg er... Helgehilsen til deg!

    SvarSlett
  2. Green Gate har så mye fint,bare synd de ikke er her i byen:( Heldig du da,som kan fråtse vilt!;)
    God søndag!!!

    SvarSlett
  3. Hei Pillepalle :)Så mye nytt det var hos deg..
    Jeg har ikke blogget så mye i helgen og nå henger jeg langt etter ser jeg hihi!!!
    Nydelige bilder av guttene dine! Datteren min hadde en lignende dress med ører på da hun var baby..Så søtt!! Tiden går altfor fort synes jeg..Datteren min er 11 år nå..Ser at du hadde en flott dag med åpning av yndlingsbutikk og musikk i posten..Kari Bremnes er vedlig flott!!
    Moro at du er så glad i alt det norske ;)
    Her er det snø og vind i dag og vi har ingen planer om annet enn å kose oss innendørs med fyr på peisen! Ha en fin dag du også Pillepalle!
    Stør klem fra Kardemomme :))

    SvarSlett
  4. God kveld, Pillepalle!
    Tenker det har smakt godt med langhelg! Unner deg det! Hørtes ut som du hadde hatt en topp dag med Green gate-oppdagelsen, søt boks, vakre vårlige tulipaner og heilnorsk musikk.
    Kanskje norsk bunad blir det neste, Pillepalle?
    Nå blir det ikke mye tid til å hekle og sy om dagene. Det blir mest skole og forberedelser og lengter veldig etter heklenåla og å fortsette på det sydde lappeteppet.
    Her er det kommet mer snø i dag, og ungene har frydet seg og lekt i snøen i flere timer.
    Nå skal jeg lese mer om dinosaurer til morgendagens time på 4.trinn. Ha en god kveld, kjære deg! Klem fra kaspara

    SvarSlett
  5. Så heldig du var som fant GreenGate i byen! Husker jeg var kjempeglad da jeg fant noen som solgte det her jeg bor. Er forresten fra samme sted som Kari Bremnes. :)

    SvarSlett