2009/01/27

Min første utfordring!

Har fått en utfordring av den snille regnbue-damen Kaspara om å vise bildet nr. seks i bloggen min jeg. Tusen takk, kjære Kaspara! Et voilà, here we are! Bildet er jo ikke så meget spenendene....Hmmm. Hvorfor har jeg lagt det ut på bloggen? Hihi! Jeg vet ikke. Men likevel, sånn var det! Bildet viser den kombinerte oppslagstavlen/handkleholderen min i kjøkkenet mitt. Jeg gir utfordringen videre til disse damer 
og alle andre damer i blogglandia om de har lyst!
Ha en fin kveld alle sammen!
 

4 kommentarer:

  1. Hei kjære Pillepalle :)Joda, jeg blir med :))
    Er på vei til å legge ut bilde nr.6 nå øyeblikkelig..Vi har spist sen middag i dag og alt er forsinket..Herlig brett du har avbildet..
    Jeg får aldri nok av sånne..
    Klem fra Kardemomme :)

    SvarSlett
  2. Å ja kjære deg. Så gøy med en utfordring. Den skal jeg ta så snart jeg har fått opp øynene. Sovnet på sofaen isted og har bare de smaleste øynene du kan tenke deg. Men å inn på bloggen og lese og skrive litt, det klarer jeg alltid.
    Likte så godt de Rice bildene du viser lenger nede. Det brettet skulle jeg gjerne hatt.
    Ha en superduper kveld.

    SvarSlett
  3. Hei Pillepalle
    Morsomt å se ditt sjette bilde! Det var jo flere fine små detaljer her da; søte klyper med blomst, fin papirbretting og skilt.
    Jeg er bare så imponert over alt du skriver på norsk. Synes du blir bare flinkere og flinkere.
    Denne bloggingen må jo være med på å virkelig skyte fart på norsken din også.
    Takk for koselig hilsen inne hos meg. Blir alltid så godt humør av dine kommentarer. Du er søt!
    Ha en god natts søvn og en glad morgendag!
    Klem fra kaspara

    SvarSlett
  4. God kveld og tusen takk for utfordrngen.
    Skal se om jeg ikke rekker det i løpet av helga:)

    Du jeg blir alltid i godt humør nå jeg kommer inn til deg, utrolig fin og farverik blogg du har!

    Ha en superfin helg.

    KLem

    SvarSlett