2009/11/15

Award ug utfordring

Tusen takk til kjære Brit for denne koselige awarden! Der setter jeg stor pris på!
Diesen Award bekam ich von Brit! Vielen Dank dafür!
Fikk også en utfordring fra kjære Lena i bloggen  Madam Mim
Tusen takk! 

               Skriv tre ting du husker som om det var i går:

- Det var selvsagt fødslene til mine to gutter – de vil jeg aldri glemme J

- Vi hadde god kontakt med flere delfiner rundt båten vår da vi var i Kroatia i Juli -  det var kanskje svigerfar/farfar som svømte i sitt elskede Adria område. Vi fant trøst i disse tankene.

Skriv tre ting du misliker:

- Sjalusi

- Bløffmakere

- Tyske skolepolitikken

Skriv tre ting du liker godt:

- Mitt årlig ferieopphold i Lofoten (liker jeg m-e-g-e-t godt)

- Å plukke (sten)sopp I høstskog – deilig å se yngstemann hoppe fra sopp til sopp

- Handleturer på Liège med min kjære S.

Skriv tre blogger du besøker daglig:

Er daglig på besøk hos mange fine bloggere – se på bloggelisten min ;-)

Skriv tre sanger du hører på for tiden:

-       Det vakreste som fins (Jahn Teigen)

-       Heavy Cross (Gossip)

-       The Bandstand (A-ha) og mange andre

Skriv tre tv-program du følger med på:

- Tatort (hver søndagkveld, tyske kriminalfilm)

- flere andre av denne genre, gjerne fra skandinavia (bl.a. Kommissar Beck,  Ørnen, Hanne Wilhelmsen) 

Skriv tre bloggevenner du vil sende denne videre til:

Snille Kamille, Brits Puslerier, Glede

Har heklet mer fluesopp i går kveld. I midten ser du den som jeg har laget etter oppskrift. Til høyre er det den første som jeg har heklet etter mitt eget hode. Til venstre ser du annen egen forsøk som jeg liker best. 
Liker også den små "flatbrød"-sopp :)
Gestern habe ich noch ein paar andere Fliegenpilze gehäkelt. Am besten gefällt mir der auf der linken Seite.

 

6 kommentarer:

  1. Hej! Deine kleinen Häkelpilzchen gefallen mir ausgesprochen gut! Sehr süß!!! Ich wünschte, ich hätte auch ein Händchen dafür...hab´ ich aber leider net.
    GlG =)

    SvarSlett
  2. Så gøy med ein utfordring, tusen takk!
    Eg kan ikkje lova at eg gjer det i dag men eg skal ta litt i rykk og napp :)
    Klem frå kamille

    SvarSlett
  3. Hvor er dine hæklede svampe fine - dem skulle jeg gerne købe et par stykker af, om du sælger dem også? Ps: synes også at den til venstre er den fineste :-)
    Søndags hilsen
    Mette

    SvarSlett
  4. Gløymte å skriva kor flotte soppar du heklar :) Eg likte også godt den til venstre. I juleferien går eg også i gang med å hekla soppar. Eg har ein men eg er ikkje så flink til å hekla så eg må få litt hjelp av mamma.

    Nå skal eg fortsetta litt på utfordringa :)

    klemklem

    SvarSlett
  5. Neimen så gøy med slike søte sopper...De blir man happy av. Fine bilder.
    Grattis med award.
    Klem
    Drops

    SvarSlett
  6. så utrolig flink du er til å hekle altså :D kjempesøte fluesopper :D

    SvarSlett